خبرگزاری کار ایران

والیبال‌مردان‌جهان - لهستان؛

مردان والیبال‌ایران در اندیشه میزبان‌کشی / شب سرنوشت‌ساز شاگردان‌کواچ

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۹۵۲

رویارویی امشب دو تیم شرایط خاصی دارد و بازی مقابل تماشاگران پرشمار میزبان حکایت از کار دشوار مردان کواچ خواهد داشت. دیداری سرنوشت‌ساز برای والیبال ایران و مردان کواچ.

تیم ملی والیبال ایران امشب در سومین مسابقه خود در دور دوم رقابت‌های قهرمانی‌جهانی و در مصافی حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف لهستان می‌رود، دیداری که برای صعود ایران به مرحله سوم حساسیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سومین دیدار تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان در حالی از امشب در دو گروه ۸ تیمی این رقابت‌ها آغاز می‌شود که در گروه ایران تیم‌های آرژانتین، ایتالیا و استرالیا به ترتیب با ۳،۲ و صفر امتیاز دیگر امیدی به صعود از این مرحله ندارند.

در این گروه ۵ تیم فرانسه، لهستان، ایران، آمریکا و صربستان به ترتیب با ۱۳،۱۲، ۱۱،۱۰ و ۹ امتیاز در رتبه‌های اول تا پنجم قرار دارند که هنوز از صعود نا امید نیستند و برای ۳ سهمیه صعود از این مرحله رقابت شدیدی با یکدیگر دارند. ملی‌پوشان والیبال ایران در شهر غوچ و در سومین مسابقه خود به مصاف میزبان این رقابت‌ها(لهستان) خواهند رفت که تاکنون تنها یک شکست در این رقابت‌ها و آن هم در دور دوم داشته است. لهستان در دور مقدماتی با ۵ پیروزی متوالی و کسب ۱۵ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله دوم صعود کرد. البته تیم ملی والیبال ایران نیز تاکنون یک شکست را تجربه کرده(مقابل فرانسه) و ۶ پیروزی نیز داشته، اما مسابقه با میزبان رقابت‌ها شرایط خاص خود را دارد که حساسیت مسابقه را افزایش می‌دهد.

برنامه سومین دیدار گروه E والیبال قهرمانی مردان جهان که امروز شنبه پیگیری می‌شود، به قرار زیر است:
صربستان - فرانسه
لهستان - ایران
آمریکا - استرالیا
آرژانتین - ایتالیا

لهستان مدال طلای مسابقات والیبال بازی‌های المپیک سال ۱۹۷۶ مونترال کانادا به عنوان ارزشمندترین مدال والیبال در پرونده کاری خود دارد. کسب ۲ مدال طلا و نقره در مسابقات قهرمانی والیبال مردان جهان از جمله افتخارات تیم ملی والیبال لهستان است که در رقابت‌های امسال نیز با توجه به امتیاز میزبانی به دنبال تکرار عنوان قهرمانی است.

ملی‌پوشان والیبال ایران در لیگ جهانی ۴ بار به مصاف لهستان رفت که دو دیدار خانگی خود را مقابل حریف به پیروزی رسید اما در دو دیداری که لهستان میزبان بود نتیجه را واگذار کرد. با این وجود رویارویی امشب دو تیم شرایط خاصی دارد و بازی مقابل تماشاگران پرشمار میزبان حکایت از کار دشوار مردان کواچ خواهد داشت. دیداری که در صورت پیروزی بلند قامتان ایران شگفتی دیگری را در کارنامه تیم ملی والیبال ایران ثبت خواهد کرد و صعود مقتدرانه کشورمان به جمع ۴ تیم مرحله نهایی را مسجل خواهد ساخت و حتی ایران را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی مطرح خواهد کرد.

ملی‌پوشان والیبال‌ایران عصر جمعه و صبح امروز شنبه جلسات تمرینی خود را در این شهر پیگیری خواهند کرد تا ساعت ۲۲:۵۵ دقیقه در برابر لهستان میزبان این رقابت‌ها به میدان بروند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز