خبرگزاری کار ایران

والیبال نوجوانان آسیا - سریلانکا؛

آقچه‌لی: بازی واقعی ایران را در مراحل بعد خواهید دید / هدف مان قهرمانی است

کد خبر : ۲۰۲۷۴۸

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان کشورمان گفت: هدفی جز قهرمانی نداریم و برای این هدف هرچه در توان داریم به کار می‌گیریم.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران می‌گوید: نوجوانان ایران هنوز بازی اصلی و واقعی خودشان را به نمایش نگذاشته‌اند و در مسابقه با قدرت‌های برتر آسیا توانمندی‌های بیشتری از بچه‌های ایران خواهید دید.

به گزارش ایلنا، رسول آقچه‌لی کاپیتان تیم والیبال نوجوانان پس از سه برد پیاپی سه بر صفر نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: رفته رفته با افزایش حساسیت مسابقات بازیکنان ایران هم عملکرد واقعی خودشان را نشان می‌دهند و معتقدم تیم ما قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به سه بازی گذشته مقابل قطر، هند و بحرین دارد.

وی افزود: بچه‌ها در سه بازی مرحله مقدماتی عملکرد نسبتا خوبی داشتند و حتی یک ست هم به حریفانمان ندادند.

این بازیکن گنبدی درباره وضعیت جسمانی خودش نیز گفت: چند روز پیش دچار تب و لرز شدید شدم و این موضوع باعثشد بازی اول را از دست بدهم اما الان وضعیت مطلوبی دارم و آماده‌ دیدارهای آتی هستم.

آقچه‌لی وضعیت تیم نوجوانان ایران را مطلوب توصیف کرد و گفت: ما هدفی جز قهرمانی نداریم و برای این هدف هرچه در توان داریم به کار می‌گیریم.

تیم‌والیبال نوجوانان ایران که در رقابت‌‌های قهرمانی نوجوانان آسیا سریلانکا شرکت کرده امروز(دوشنبه ۱۷ شهریور) سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی مسابقات را با پیروزی سه بر صفر برابر بحرین پشت سر گذاشت و به عنوان سرگروه گروه B راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز