خبرگزاری کار ایران

برای این ورزش خون دل خوردم؛

ناطق‌نوری: هر کسی آمده بوکس را کوبیده / توان کسب ۳ تا ۴ مدال از اینچئون را داریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۸۹

هر کس انتقاد دارد بیاید مطرح کند. نهرودی مربی با شخصیت و بی حاشیه ای است که همین مربیان کنونی شاگرد وی بوده اند آیا من باید او را کنار بگذارم؟

رئیس فدراسیون بوکس گفت: علیرغم تمامی کشمکش ها و تلاطم هایی که بر سر راه ما قرار دارد همچنان این فدراسیون را سرپا نگه داشته ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد ناطق نوری در نشست خبری خود با خبرنگاران که امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد، در مورد اردوهای تیم ملی جهت حضور به بازی های اسیایی اینچئون اظهار داشت: با توجه به تنگناهای موجود تعداد ۶ نفر را به بازی های آسیایی اعزام می کنیم. در این اعزام آنهایی اولویت داشتند که قطعا از شانس مدال برخوردارند.

وی درمورد پیش بینی خود از نتایج ملی پوشان کشورمان در بازی های آسیایی افزود: یکی از بدشانسی های ورزشی که من آن را مدیریت می کنم این است که مسابقات بوکس یک حذفی است از این رو نمی توان نتایج ملی پوشان را در اینچئون پیش بینی کرد با این حال بیشتر امید ما به اوزان بالاست و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ۳ یا ۴ نفر از بچه های ما روی سکو می روند.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد افت مدال ها نسبت به دوره های گذشته بازی هایی آسیایی خاطر نشان کرد: باید جمیع جهات را در نظر گرفت جایی که این همه تلاطم و کشمکش وجود دارد و امکانات هم نیست ما حتی برای برپایی اردو نیز با تنگناهایی روبرو بودیم با این حال در مسابقات مختلف از جمله المپیک لندن همه دیدند که بوکسور های ما مردانه ظاهر شدند.

وی با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون بوکس یادآور شد: بودجه ما از ۱۲ سال پیش تغییری نکرده و حتی گاهی کمتر نیز شده است در این سالها برای ما یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه تصویب کردند اما در هیچ مقطعی حتی یک میلیارد هم به ما ندادند.

ناطق نوری افزود: البته تنها نمی توان از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک انتظار داشت باید اسپانسر ها نیز وارد بوکس شوند اما وقتی مسابقات ما از تلویزیون پخش نمی شود طبیعتا اسپانسرها نیز انگیزه ای برای حضور در بوکس ندارند.

وی با اشاره به اینکه سالن های بوکس را مصادره کرده اند ادامه داد: هر کسی آمد بوکس را کوبید اما من برای این ورزش خون دل خورده ام و آن را حفظ کرده ام. الان رینگ ها وسالن های ما را مصادره کرده اند با این حال بنده سی رینگ تهیه کرده ام و در اختیار استانها قرار داده ام.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص حمایت های خود از ملی پوشان بوکس تصریح کرد: ما تنها فدراسیونی هستیم که قبل از المپیک لندن و به محض کسب سهمیه توسط ۴ بوکسور کشورمان به هر یک نفری ۱۰ میلیون تومان پاداش دادیم الان نیز ملی پوشان تمامی حقوق شش ماهه اخیر خود را دریافت کرده اند.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سئوال که برخی ملی پوشان با سرپرست تیم ملی در بازی هایی آسیایی اختلاف دارند و آیا این مسئله در روند کار اعضای تیم ملی خللی ایجاد نمی کند گفت: هر کس انتقاد دارد بیاید مطرح کند. نهرودی مربی با شخصیت و بی حاشیه ای است که همین مربیان کنونی شاگرد وی بوده اند آیا من باید او را کنار بگذارم؟

نوری در پایان ضمن تشکر از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در خصوص حمایت از فدراسیون بوکس یادآور شد: ما نمی توانیم ورزش و جوانان را ادغام کنیم اما بودجه به اندازه کافی برای تربیت جوانان و حمایت از ورزشکاران به آن اختصاص ندهیم امیدوارم این مسئله را مجلس پیگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز