خبرگزاری کار ایران

دل ما برای حسین‌آقا تنگ می‌شود؛

موسوی: مقابل بلژیک کمی استرس داشتیم / دیگر فرصتی برای جبران نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۸۱

هنوز که هنوز است جای خالی حسین‌آقا معدنی حس می‌شود. کنار نیمکت تیم واقعا جایش خالی است. دل ما خیلی وقت‌ها برایش تنگ می‌شود.

سرعتی زن تیم ملی والیبال گفت: والیبال ایران با برد بازی مرگ و زندگی به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی عراقی بعد از پیروزی تیم ایران مقابل بلژیک گفت: این بازی برای بلژیک حکم مرگ و زندگی داشت. اگر می‌بردند می‌توانستند صعود کنند و با باخت دیگر هیچ شانسی ندارند. البته شرایط دو تیم یکسان بود، ولی آنها به خاطر امتیاز کمتر شرایط متفاوتی نسبت به ایران داشتند و بازی سخت‌تری داشتند. هنوز هم با فرانسه صدرنشین گروه ایران بازی نکرده اند.

وی با بیان اینکه بلژیک در ست نخست مسابقه با ایران فشار زیادی به تیم ما آورد، گفت: در ست نخست این دیدار حتی تا پوئن ۲۲بر۲۰ هم عقب بودیم، اما خود را جمع و جور کردیم، رسیدیم و بازی را هم بردیم. ست دوم را هم راحت بردیم. در ست چهارم هم کار را تمام کردیم. خوشحالم بردیم و برای اولین‌بار تیم ایران به دور دوم مسابقه‌های قهرمانی جهان راه یافت.

موسوی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کردیم برنده بازی با بلژیک باشیم. البته تیم کمی استرس داشت. چراکه اگر می‌باخت، از دور مقدماتی بالا نمی‌رفت. خیلی کار ما سخت بود. خوشبختانه بازی را با ۳ امتیاز بردیم که رفتن بالا در گروه بعدی را تثبیت کردیم.

سید از جای خالی زنده یاد معدنی هم یاد کرد و گفت: هنوز که هنوز است جای خالی حسین‌آقا معدنی حس می‌شود. کنار نیمکت تیم واقعا جایش خالی است. دل ما خیلی وقت‌ها برایش تنگ می‌شود. حتی خود بچه‌ها سر بازی با آمریکا می‌گفتند به خاطر حسین‌آقا برنده شویم. بچه‌ها هنوز زحماتی که برای تیم کشیده را یادشان نرفته، مطمئن هستم بازی‌ها را می‌بیند و خوشحال است از اینکه ما نتیجه می‌گیریم. ان‌شاءا… در مراحل بالاتر هم نتایج درخشان تیم روحش را شاد کند.

سرعتی‌زن تیم ملی در باره واگذاری ست سوم به بلژیک گفت: نمی‌دانم در ست سوم چه اتفاقی افتاد، بعد از استراحت ۱۰ دقیقه‌ای بدن بچه‌ها سرد شد و خوب کار نکردیم. ما همیشه با برد به رختکن رفتیم و این برای ما خوب نیست. چراکه حتی مربیان وقتی حریف جلوست تایم‌اوت می‌گیرند تا وقفه ایجاد شود. همیشه از شانس بد ما با امتیاز خوبی برده‌ایم و تیم سر حال به این وقت استراحت می‌رسیم. آن وقفه به وجود می‌آید. البته باید به این قضیه عادت کنیم چراکه از این به بعد دیگر فرصت برای جبران نداریم. در همه بازی‌ها، پوئن‌ها و ست‌ها باید برای نتیجه بازی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز