خبرگزاری کار ایران

پس از سفری ۲۰ ساعته؛

نوجوانان‌والیبال در هتل آونرا کلمبو مستقر شدند

کد خبر : ۲۰۰۶۶۹

تیم والیبال نوجوانان برای حضور در رقابت‌های زیر ۱۸ سال آسیا عازم شده سریلانکا شده است.

کاروان تیم والیبال نوجوانان ایران شب گذشته پس از سفری ۲۰ ساعته در هتل آونرا گاردن(Avenra Garden) شهر کلمبو سریلانکا مستقر شد.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال نوجوانان که برای حضور در رقابت های زیر ۱۸ سال آسیا عازم شده سریلانکا شده دیشب با استقبال رسمی دبیر فدراسیون والیبال سریلانکا وارد کلمبو پایتخت تجاری و بزرگترین شهر این کشور شد.

والیبالیست‌های نوجوان ایران صبح و عصر امروز دو جلسه تمرینی خواهند داشت و علاوه بر تمرینات با وزنه عصر امروز دست به توپ می‌شوند.

تیم ایران درحالی چهار روز پیش از آغاز مسابقات وارد شهر کلمبو شد که تیم نوجوانان بحرین پیش از والیبالیست‌های ایران در هتل آونرا مستقر شده بود.

کاروان تیم نوجوانان در سه گروه راهی سریلانکا شده است؛ طوری که کاروان ابتدایی متشکل از ۲۰ بازیکن و کادر فنی یکشنبه شب به کلمبو رسید و کادر پزشکی و داور همراه تیم نیز امشب و فردا شب به کلمبو می‌رسند.

رقابت‌های والیبال زیر ۱۸ سال آسیا درحالی جمعه چهاردهم شهریورماه در کلمبو آغاز می‌شود که تیم ایران با قطر، هند و بحرین در گروه B مسابقات همگروه است.

نخستین دیدار والیبالیست‌های نوجوان ایران شنبه آینده(پانزدهم شهریور) ساعت ۱۲ به وقت محلی(۱۱ صبح به وقت ایران) ‌مقابل قطر انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز