خبرگزاری کار ایران

بخاطر مصدومیت نمی‌توانیم به مسابقات نرویم؛

آشوری: در حضور مدعیان، نایب قهرمان لیگ‌جهانی شدیم / رقیبان ما با نفرات‌اصلی آمده بودند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۵۳

ما نفرات خیلی‌خوبی داریم که می‌توانستند به جای این ملی‌پوشان به ژاپن اعزام شوند، اما نمی‌توانیم به خاطر ترس از آسیب‌دیدگی ورزشکاران‌مان، تیم را به رویدادهای بین‌المللی اعزام نکنیم.

دبیر فدراسیون کاراته گفت: تیم ملی کشورمان در حضور مدعیان‌اصلی‌کاراته آسیا، عنوان نایب قهرمانی مرحله‌پنجم لیگ‌جهانی را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان پنجمین مرحله از مسابقات لیگ‌جهانی‌کاراته(کاراته‌وان) در سال ۲۰۱۴ که به میزبانی ژاپن برگزار شد، تیم ملی ایران، مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد رقابت‌های کاراته وان ژاپن اظهار داشت: ۴۵ کشور در این مسابقات حضور داشتند که باعثافزایش سطح کمی رقابت‌ها شده بود، ضمن اینکه رقیبان اصلی ما در بازی‌های آسیایی‌اینچئون نیز با نفرات اصلی خود آمده بودند و همین مساله سطح کیفی بازی‌ها را بالا برده بود.

وی افزود: این نایب‌قهرمانی در حالی به دست آمد که ژاپن به عنوان حریف اصلی ما در آسیا و به ویژه بازی‌های آسیایی و همچنین تیم‌های ژاپن و چین در بخش‌بانوان، در مسابقات حضور داشتند و به همین جهت کسب عنوان دومی در حضور این مدعیان، کار بسیار ارزشمندی بود که ملی‌پوشان کشورمان موفق به خلق آن شدند.

مدیر تیم‌های ملی کاراته در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیکی بازی‌های آسیایی و احتمال مصدومیت ملی‌پوشان، آیا بهتر نبود تیمی غیر از تیم اصلی به رقابت‌های ژاپن اعزام می‌شد، تصریح کرد: ما نفرات خیلی‌خوبی داریم که می‌توانستند به جای این ملی‌پوشان به ژاپن اعزام شوند، اما نمی‌توانیم به خاطر ترس از آسیب‌دیدگی ورزشکاران‌مان، تیم را به رویدادهای بین‌المللی اعزام نکنیم. ملی‌پوشان هر چه قدر در این قبیل بازی‌ها شرکت کنند، به تجربیات‌شان افزوده شده و برای رویدادهای مهم آماده‌تر می‌شوند.

آشوری در ادامه درخصوص انتخاب نماینده‌نهایی وزن ۶۱ - کیلوگرم بانوان ایران جهت اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: در جلسه روز چهارشنبه از بین چالاکی و علیپور یک نفر انتخاب و به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد شد. در این نشست، ما نظرات کادر فنی و همچنین رئیس فدراسیون را خواهیم شنید تا در نهایت، کاراته‌کای اعزامی معرفی شود.

وی همچنین به کسب مدال نقره توسط حسین سمندر پسر رئیس‌فدراسیون‌کاراته در ژاپن اشاره کرد و یادآور شد: حسین عملکرد بسیار خوبی داشت و با این نشان نقره باارزش ثابت کرد نماینده شایسته‌ای در بازی‌های آسیایی خواهد بود که به احتمال بسیار زیاد در اینجئون نیز بر روی سکو خواهد رفت.

دبیر فدراسیون کاراته در پایان برنامه‌های آتی تیم ملی را برشمرد و خاطرنشان کرد: بعد از بازگشت تیم ملی از ژاپن، آنها روز ۱۲ شهریورماه جاری، راهی مرحله بعدی مسابقات لیگ‌جهانی در ترکیه می‌شوند و بعد از بازگشت به تمرینات خود برای حضور در بازی‌های آسیایی ادامه می‌دهند. ما ۲ مرحله دیگر از لیگ‌جهانی را در پیش داریم که به ترتیب کشورهای آلمان و اتریش میزبان خواهند بود، البته در رقابت‌های آلمان شرکت نمی‌کنیم، اما تمامی سعی‌ ما این است که در مرحله پایانی کاراته‌وان در سال ۲۰۱۴ در اتریش حضور پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز