خبرگزاری کار ایران

نامه‌ای درباره موی‌تای به ما نرسیده؛

علیپور: دخالتی در مسائل فنی فدراسیون‌ها نمی‌کنیم / ۸ کاندیدا ثبت‌نام کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۴۳

در مسائل فنی تیم‌ها و ورزشکاران اعزامی، این فدراسیون‌ها هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند و به همین جهت هیچ‌یک از مسئولان کمیته ملی المپیک در این مباحثورود و یا دخالتی نمی‌کنند.

عضو هیات اجرایی کمیته‌ملی‌المپیک گفت: درخصوص اعزام ورزشکاران رشته‌های مختلف به بازی‌های آسیایی، فدراسیون‌های مربوطه تصمیم‌گیرنده هستند و ما هیچ‌گونه دخالتی نمی‌کنیم.

محمد علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد مسائل پیش آمده پیرامون اعزام نشدن برخی از ورزشکاران شایسته کشورمان از جمله چند دونده دارای شانس‌مدال به بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار داشت: در مسائل فنی تیم‌ها و ورزشکاران اعزامی، این فدراسیون‌ها هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند و به همین جهت هیچ‌یک از مسئولان کمیته ملی المپیک در این مباحثورود و یا دخالتی نمی‌کنند.

وی همچنین به برگزاری جلسه روز شنبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اشاره کرد و افزود: در این نشست، دبیرکل کمیته ملی المپیک، گزارشی از عملکرد کاروان کشورمان در بازی‌های المپیک نوجوانان در نانجینگ ارائه داد. سپس درخصوص روند آماده‌سازی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی بحثو تبادل‌نظر شد.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در ادامه در مورد برنامه‌های این فدراسیون یادآور شد: تیم ملی دراگون‌بوت با ۴۳ ورزشکار جهت حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان عازم ایتالیا شد. در حال‌حاضر نیز تیم ملی جهت‌یابی در اردو حضور دارد و خود را برای رقابت‌های آسیایی قزاقستان آماده می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین ۳ رشته تحت پوشش فدراسیون ما یعنی: موی‌تای، فوتوآلی و سپک‌تاکرا نیز در مسابقات‌ساحلی آسیا حضور خواهند داشت و هم اکنون اردوهای آماده‌سازی خود را سپری می‌کنند.

علیپور در پاسخ به این سوال که رشته رزمی موی‌تای بالاخره چه زمانی به فدراسیون ورزش‌های رزمی باز می‌گردد، گفت: هر نوع جابجایی مستلزم ابلاغیه وزارت‌ورزش است، اما تا این لحظه هیچ دستور کتبی برای بازگشت موی‌تای به فدراسیون ورزش‌های رزمی به دست ما نرسیده، با این حال ما هیچ حرفی نداریم و هر زمان نامه‌کتبی به دست ما برسد، آن را اجرا خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در پایان درخصوص انتخابات آینده این فدراسیون تصریح کرد: ۸ کاندیدا برای حضور در مجمع انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند و هر زمان به ما اعلام شود، مجمع را برگزار خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز