خبرگزاری کار ایران

چند خبر از فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

اعزام تیم ملی جهت‌یابی به مسابقات آسیایی قزاقستان

کد خبر : ۲۰۰۴۳۳

خانم مستقیمی به مدت یک سال است در سپک تاکرا استان تهران فعالیت می کند و به دلیل پشتکار فراوان بنده ایشان را برای کمیته آموزش به رییس انجمن پیشنهاد دادم که مورد موافقت قرار گرفت.

به درخواست نایب رییس بانوان انجمن سپک تاکرا و موافقت سهراب آزاد ریاست انجمن، خانم شمسی مستقیمی به عنوان مسئول کمیته آموزش بانوان برگزیده شد.

به گزارش ایلنا، یلدا قاسمی نایب رییس بانوان این رشته با اعلام این خبر گفت: خانم مستقیمی به مدت یک سال است در سپک تاکرا استان تهران فعالیت می کند و به دلیل پشتکار فراوان و جذب ۴۰ نفر در کلاس های داوری و مربیگری بنده ایشان را برای کمیته آموزش به رییس انجمن پیشنهاد دادم که مورد موافقت ایشان قرار گرفت.

قاسمی اضافه کرد: ایشان همکاری ارزنده ای با بنده داشته و امیدوارم درسمت جدید بتواند همکاری بیشتری با انجمن داشته باشد. نایب رئیس بانوان انجمن در پایان از برگزاری مسابقات زیر ۲۰ سال در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: عملکرد تیم ملی در مسابقات جهانی تایلند خوب بود و نشان داد که بچه ها رشد چشم گیری داشتند اما برای داشتن تیم ملی آماده تر نیازمند همکاری تمامی مربیان در تمامی استان ها هستیم تا با استفاده از دانش روز سپک تاکرا و الگوی تمرینی صحیح بازیکنان آماده تری را بسازند تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی داشته باشیم. به همین خاطر تصمیم داریم با کار بر روی بازیکنان جوان به این مهم دست پیدا کنیم. برگزاری مسابقات زیر ۲۰ سال اولین قدم در این راه است که بتواند باعثشود تا تیمی قوی برای بازی های آسیایی آینده تدارک ببینیم.

برتری کرمانشاه در آغاز لیگ برتر راگبی ۷ نفره بانوان
مسابقات لیگ برتر راگبی ۷ نفره بانوان از امروز(یکشنبه ۹ شهریور) با حضور ۵ تیم در زمین مجموعه ورزشی تختی تهران آغاز شد که در اولین دیدار این رقابت ها کرمانشاه مقابل خراسان رضوی به برتری رسید. صبح امروز و در مسابقه اول این بازیها تیم کرمانشاه با حساب ۴۶ بر صفر برابر خراسان رضوی به پیروزی دست یافت.

برنامه کامل این رقابت‌ها که امروز برگزار خواهد شد به شرح زیر است:
کرمانشاه – خراسان رضوی
بام ایران - CN Club
CN Club - خوزستان
کرمانشاه – بام ایران
خراسان رضوی – بام ایران
خوزستان - کرمانشاه
CN Club - کرمانشاه
خراسان رضوی – خوزستان
بام ایران – خوزستان
CN Club - خراسان رضوی
رده بندی
فینال

اعزام تیم ملی جهت‌یابی به مسابقات آسیایی قزاقستان
تیم ملی جهت یابی کشورمان برای اولین بار ۲۳ شهریورماه جاری عازم مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان خواهد شد.

بعد از عضویت انجمن جهت یابی کشورمان در فدراسیون جهانی در فروردین ۹۳ و به عضویت درآمدن در کنفدراسیون آسیا در خردادماه سالجاری، انجمن جهت یابی برای اولین بار اقدام به تشکیل تیم ملی نمود و به همین منظور دو اردوی تدارکاتی برای این تیم در نظر گرفت که اردوی نخست مردادماه در گرگان برگزار شد. همچنین مرحله دوم اردوی آماده سازی در تهران در جریان است که تا ۲۲ شهریور ادامه خواهد داشت.

چهارمین دوره مسابقات جهت‌یابی قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه جاری در شهر " آستانه " پایتخت قزاقستان برگزار می شود و تیم ملی جهت یابی کشورمان برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. اسامی تیم ملی

اعزامی به مسابقات آسیایی قزاقستان که روز یکشنبه ۲۳ شهریور تهران را به مقصد آستانه ترک می کند به شرح زیر است:
میثم دهقانی زاده، حسین صادق زاده اکبر آبادی، مسعود سهرابی، بهنام ندری، اسماعیل تزرو، مسلم اصلانی کتوئی، مازیار حیدری و اسلام حیدری به عنوان ورزشکار، نادر ضربعلی زاده به عنوان سرمربی، محمود عطاریان به عنوان مربی فنی، غلامرضا خیرخواه به عنوان مربی آمادگی جسمانی و قدرت الله عظیمیان رئیس انجمن به عنوان مدیر تیم اعزامی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز