خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی کاراته - ژاپن؛

عباسعلی، پورشیب و فداکار برنز گرفتند / زنگنه و سنچولی فینالیست شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۸۲

پنجمین مرحله لیگ جهانی(کاراته وان) با حضور ۳۱۹ کاراته کا از ۴۵ کشور جهان در اوکیناوای ژاپن طی روزهای ۸ و ۹ شهریور برگزار می شود.

چهار نماینده تیم ملی زنان و مردان کاراته ایران در پنجمین مرحله لیگ جهانی در ژاپن صاحب مدال برنز شدند و پگاه زنگنه و ایمان سنچولی هم به فینال این رقابت ها راه یافتند.

به گزارش ایلنا، در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم حمیده عباسعلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم برابر ناتسومی کاوامورا از ژاپن یک بر صفر به پیروزی رسید و در مبارزه دوم برابر ناژه ابراهیم فرانسوی یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا در جدول شانس مجدد مبارزاتش را ادامه دهد.

او در گروه بازنده ها مقابل کولین ژنگ از چین پس از تساوی ۲ بر ۲ با رای داوران برنده شد و به مدال برنز این وزن رسید. کاراته کای ژاپنی نیز به همراه عباسعلی در مکان سوم ایستاد.

پورشیب و فداکار مدال برنز را بر گردن آویختند
در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم ذبیح الله پورشیب پس از استراحت در دور نخست، دور دوم مقابل زانوس جورجیوس از یونان ۲ بر یک مغلوب شد و با توجه به راهیابی حریف به دورپایانی، پورشیب در جدول شانس مجدد ابتدا نماینده آرژانتین را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت، سپس مقابل حریف ژاپنی ۸ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در همین وزن علی فداکار دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، مقابل میشل شونزوفسکی لهستانی ۵ بر صفر پیروز شد و در مبارزه دوم مقابل ریتارو آراگای ژاپنی ۴ بر صفر شکست را پذیرفت و در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد.

او در این جدول ابتدا برابر حریف چینی یک بر صفر پیروز شد و سپس مقابل نماینده ویتنام پس از تساوی ۲ بر ۲ در وقت قانونی مبارزه، با رای داور برنده میدان شد و در جای سوم قرار گرفت.

زنگنه راهی فینال شد
پگاه زنگنه در دور نخست ۴ بر یک برابر موران لوپز از مکزیک به برتری رسید و در دوم با حساب ۲ بر صفر شینا مای از کشور میزبان را از پیش رو برداشت.

زنگنه در مرحله نیمه نهایی با برتری ۶ بر ۱ مقابل مایا سوزوک، دیگر کاراته کای ژاپنی، به فینال راه یافت تا برای کسب نشان طلای این پیکارها به مصاف مروه کوبان از ترکیه برود.

سنچولی به فینال سنگین وزن راه یافت
در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم هم ایمان سنچولی در دور نخست رسول کریموف روس را ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت و در مبارزه دوم هم ۲ بر یک چی وانگ یونگ از چین تایپه را شکست داد.

سنچولی در دور سوم برابر فرانکو روکوزو از آرژانتین پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه با رای داوران برنده شد و به فینال راه یافت. سنچولی در فینال باید به مصاف انیس ارکان ترکیه ای برود.

سجاد گنج زاده دیگر نماینده این وزن بود که پس از استراحت در دور نخست، مقابل ترول بلغارستانی ۸ بر صفر پیروز شد اما در مبارزه دوم مقابل هیدیوشی کاگاوای ژاپتی ۵ بر ۴ مغلوب شد و از ادامه مسابقات بازماند.

پنجمین مرحله لیگ جهانی(کاراته وان) با حضور ۳۱۹ کاراته کا از ۴۵ کشور جهان در اوکیناوای ژاپن طی روزهای ۸ و ۹ شهریور برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز