خبرگزاری کار ایران

تنها راه مثبت‌اندیشی است؛

موسوی: جز جنگیدن راهی ندارم، پس می‌جنگم / تسلیم شدن کاری ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۹۰

درست است بعد از لیگ جهانی خیلی خسته شدیم، اما باید با مثبت اندیشی ذهن‌مان را آماده کنیم، بدون اینکه دم از ناامیدی بزنیم.

سید محمد موسوی، حالا همه فکر و ذکرش ایران شدن ایران است. او که تا چند روز پیش قید بازی در مسابقات قهرمانی جهان را زده بود، به لهستان آمد و راه مقابله با حریفان را مثبت اندیشی می داند.

به گزارش ایلنا، سرعتی‌زن تیم ملی با اینکه شرایط را برای رقابت‌های جهانی ایده‌آل نمی‌داند، اظهار کرد: «یک هفته تا شروع مسابقات قهرمانی جهان فرصت داریم. هیچ چاره دیگری هم نداریم مگر اینکه از نظر ذهنی آماده شویم چراکه در این مدت آمادگی بدنی بچه‌ها بهتر از این نمی‌شود پس باید ذهن‌مان آماده شود.»

وی تنها راه ورود ایران برای رقابت با حریفان در قهرمانی جهان را مثبت اندیشی دانست و گفت: «تنها راه مثبت اندیشی است. شاید شرایط ایده‌ال نباشد، اما حالا که آمده‌ایم باید کار کنیم و تمام سعی خود را کنیم تا ذهن‌مان برای مسابقات آماده شویم. به شرط گرفتن یک برد از امریکا یا ایتالیا شانس صعودمان به دور دوم مسابقات، پررنگ‌تر می‌شود و می‌توانیم با شریط بهتری به دور دوم برسیم. ما برای صعود محکوم به برد هستیم و پس باید جدی کار کنیم.»

وی که یکی از بهترین مدافعان روی تور دنیاست، با تاکید بر اینکه تنها راه ایران جنگیدن است، افزود: «من خسته بودم، اما حالا که آمدم و جز جنگیدن راهی ندارم، پس می‌جنگم. اگر سخت کار کنیم و در مسابقات قهرمانی جهان بدرخشیم، نشان می‌دهیم این همه موفقیت اتفاقی نبود، اما اگر فقط بگوییم نمی‌شود، تنها یک راه داریم که تسلیم شویم. تسلیم شدن کاری ندارد.»

بازیکن تیم ملی کشورمان در پایان گفت: «امیدواری برای موفقیت باید در همین ۴-۵ روز به وجود آید. از همان روز که وارد لهستان شدیم. امیدوار شدم می‌توانیم مثل قبل شویم. همان ایران خطرناک. درست است بعد از لیگ جهانی خیلی خسته شدیم، اما باید با مثبت اندیشی ذهن‌مان را آماده کنیم، بدون اینکه دم از ناامیدی بزنیم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز