خبرگزاری کار ایران

شناخت خوبی از حریفانم دارم؛

تفتیان: تاکنون کم کاری نکرده‌ام / نمی‌توانم قول مدال بدهم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۳۱

مسوولان با رسیدگی بیشتر، هزینه‌های فراوانی را که در ورزش انجام می‌شود را به صورت کارشناسی در شهرستان‌های سرشار استعداد سرمایه‌گذاری کنند تا نتیجه‌گیری مطلوب را در ورزش کشور شاهد باشیم.

ملی‌پوش دوهای سرعت اظهار امیدواری کرد که با موفقیت در رقابت‌های آسیایی کره‌جنوبی پرچم مقدس ایران را در قله‌های افتخار به اهتراز درآورد.

به گزارش ایلنا، حسن تفتیان که خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی آماده می‌کند در نشست رسانه‌ای که صبح امروز ۲ شهریورماه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: برای شرکت در رقابت های دو و میدانی بازی‌های آسیایی ۲ مهرماه به اینچوئن اعزام می‌شوم. در اولین مسابقه روز ۵ مهر ماه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه به وقت کره جنوبی مرحله مقدماتی رقابت‌های ماده دو سرعت ۱۰۰ متر را پیش رو خواهم داشت.

این دونده ارزنده شهرستان تربت‌حیدریه که روز جمعه ۳۱ مرداد ماه با کسب مقام اول ماده ۲۰۰ متر سرعت لیگ کشور مجوز حضور در مسابقات این ماده بازی‌های آسیایی را نیز کسب کرد، عنوان کرد: رقابتهای ماده ۲۰۰ متر سرعت نیز در روزهای ۷ و ۸ مهر ماه برگزار می‌شود که امیدوارم به عنوان نماینده کشور عملکرد خوبی در هر دو ماده داشته باشیم.

وی با اشاره به اردوی تدارکاتی ۲۶ روزه‌اش در ترکیه، بیان کرد: با حمایت مؤسسه مالی و اعتباری میزان دومین اردوی تدارکاتی خود را از روز ۴ شهریور ماه در ترکیه آغاز خواهم کرد.

تفتیان درخصوص مربی فعلی خود نیز گفت: پیش‌تر زیر نظر احمد رمضان‌زاده مربی خوب شهرستان تربت‌حیدریه تمرین می‌کردم اما به دلایلی پس از جدایی از وی از حدود ۲ ماه پیش تمرینات خود را زیر نظر یک مربی ترک که سوابق خوبی در سطح بین‌المللی دارد، ادامه می‌دهم.

وی به کار دشوارش در مسابقات آسیایی اشاره و اظهار کرد: شناخت خوبی از حریفانم در این رقابت‌ها دارم و فکر می‌کنم که دوندگان قدرتمندی که فینالیست خواهند بود از هم اکنون مشخص باشند.

وی با اشاره به حریفانش از کشورهای قطر، ژاپن و چین، افزود: این دوندگان در طول‌سال تمرینات خود را در کمپ‌های اروپایی و آمریکایی پشت سر می‌گذارند، در مسابقات سطح بالا و معتبر شرکت می‌کنند و با بهره‌گیری از امکانات خوبی که در اختیار دارند به آمادگی کافی می‌رسند.

این ملی‌پوش دونده کشورمان اظهار کرد: متأسفانه نبود امکانات زیرساختی مناسب برای تمرینات و مسابقات سطح بالا درکشور و همچنین کمبود اعتبارات و مشکلاتی نظیر گرفتن ویزا برای شرکت در مسابقات بین‌المللی، مشکلاتی است که همچنان باعثشده از این حیثاز ورزشکاران دیگر کشورها عقب باشیم.

سریعترین دونده شهرستانی تیم ملی کشور به وجود استعدادها و ظرفیت‌های فراوان در شهرستان‌ها اشاره و عنوان کرد: من خودم حدود ۶ سال و نیم در پیست خاکی تربت‌حیدریه تمرین و از همان جا عناوین مختلف کشوری و بین‌المللی را کسب کرده‌ام. امیدوارم مسوولان با رسیدگی بیشتر، هزینه‌های فراوانی را که در ورزش انجام می‌شود را به صورت کارشناسی در شهرستان‌های سرشار استعداد سرمایه‌گذاری کنند تا نتیجه‌گیری مطلوب را در ورزش کشور شاهد باشیم.

وی در خصوص هیأت دو و میدانی استان گفت: مدتی بود که هیأت سکانداری نداشت، اما با انتخاب رییس‌جدید امیدوارم فعالیت‌هایی که در آینده انجام می‌شود به سود ورزش دو و میدانی استان باشد. قطعاً با تمرکز هیأت بر روی بحثاستعدادیابی در شهرستان‌ها و توجه بیشتر به شهرستان‌های دارای پتانسیل بالا می‌توانیم در آینده نزدیک شاهد حضور نمایندگان بیشتری در تیم‌های ملی کشور باشیم.

وی همچنین اظهار داشت: نمی‌توانم قول مدال بدهم. تاکنون کم کاری نکرده‌ام و تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی برای کشورم خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز