خبرگزاری کار ایران

دومین دوره المپیک نانجینگ - چین؛

عنوان چهارمی بیرانوند در وزنه برداری

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۹۱

رضا بیرانوند در جایگاه چهارم رقابت های وزنه برداری دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان ایستاد.

رضا بیرانوند در جایگاه چهارم رقابت های وزنه برداری دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان ایستاد.

به گزارش ایلنا، امروز در ادامه رقابت های بازی های المپیک نوجوانان ۲۰۱۴ نانجینگ در رشته وزنه برداری و در دسته ۸۵ کیلوگرم از ساعت ۱۸ به وقت نانجینگ رضا بیرانوند به روی تخته رفت و در اولین انتخاب خود در حرکت یک ضرب موفق شد وزنه ۱۳۹ کیلوگرم را بالای سر ببرد. بیرانوند در دومین حرکت خود نتوانست وزنه ۱۴۴ کیلوگرم را مهار کند. او در سومین باری که روی تخته آمد توانست وزن انتخابی ۱۴۴ کیلوگرم را بالای سر نگاه داشته و به نام خود ثبت کند و در جایگاه سوم یک ضرب ایستاد.

در حرکت یک ضرب ختاگ خوگایف نماینده روسیه با مهار وزنه های ۱۵۰،۱۵۷ و ۱۶۴ کیلوگرم از رقبای خود پیشی گرفت. فرخودبیک سوبیرف از ازبکستان هم با مهار وزنه های۱۴۰،۱۴۵ و ۱۴۷ جایگاه دوم حرکت یک ضرب را به خود اختصاص داد. در این دسته محمد شوشا از مصر و سیونگ هوان هوانگ از کره جنوبی هم حضور داشتند که در حرکت یک ضرب خود به ترتیب وزنه های ۱۴۰ و ۱۳۵ را بالای سر بردند.

حرکت دو ضرب با وزنه ۱۶۰ کیلوگرم درخواستی وزنه بردار کره که موفق به مهار آن شد، شروع شد. او در حرکت دوم وزنه ۱۶۵ را نیز بالای سر برد. او در آخرین حرکت خود نتوانست وزنه ۱۷۰ کیلوگرم را بالای سر ببرد و با مجموع ۳۰۰ کیلوگرم کار خود را تمام کرد تا پنجم شود.

بیرانوند با وزنه ۱۶۹ کیلوگرم کار خود را در دوضرب آغاز کرد و بالای سر برد. او در حرکت دوم وزن ۱۷۳ کیلوگرم را مهار کرد. رضا در حرکت سوم وزنه ۱۷۷ کیلوگرم را انداخت تا با مجموع ۳۱۷ کیلوگرم به کار خود پایان دهد و عنوان چهارم را به نام خود ثبت کند.

نماینده ازبکستان ابتدا وزنه ۱۷۰ را مهار کرد و در حرکت دوم وزنه ۱۷۴ کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت سوم خود وزنه ۱۷۷ را نتوانست مهار کند و با مجموع ۳۲۱ کیلوگرم کار خود را به اتمام رساند تا روی سکوی دوم برود.

وزنه بردار مصر که در حرکت اول و دوم خود نتوانسته بود وزنه ۱۷۸کیلوگرم را بالای سر ببرد بار سوم موفق به مهار این وزنه شد تا با مجموع ۳۱۸ کیلوگرم و تنها یک کیلوگرم بیشتر از بیرانوند سوم شود.

وزنه بردار روسیه در اولین انتخاب خود حرکت دوضرب وزنه ۱۸۰ کیلوگرم را بالای سر برد تا قهرمان شود. او در حرکت دوم ۱۹۱ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت سوم وزنه ۲۰۱ کیلوگرم را درخواست کرد و در حالی که بالای سر برد اما در مهار آن ناکام ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز