خبرگزاری کار ایران

دومین‌ دوره‌ المپیک‌ نوجوانان - چین؛

ووشوکاران ایرانی حریفان خود را در المپیک شناختند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۲۶

مبارزات ساندا و تالو از فردا جمعه آغاز می شود که صبا شریفی و محسن شهبازی به مصاف حریفان می روند. در بخش تالو نیز ابتدا نفیسه پورگنجی روی پیست می رود تا در دائو شو اجرای فرم کند.

اعضای تیم ووشو نوجوانان و جوانان ایرانی حریفان خود را در بازی های المپیک نوجوانان و جوانان که در نانجینگ چین برگزار می شود شناختند.

به گزارش ایلنا، تیم اعزامی ایران به دومین دوره المپیک نوجوانان در نانجینگ چین را مهدی محمدی و محسن شهبازی در ساندای پسران، امیر دارابی در تالوی پسران، صبا شریفی در ساندای دختران، نفسیه پورگنجی و حمیده برخور در تالوی دختران تشکیل می دهند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، صبا شریفی در ۶۰ کیلوگرم باید در دور اول با حریفی از برزیل مقابله کند. وی در صورت پیروزی در این دیدار، با حریفی از روسیه روبرو می شود.

در ۵۲ کیلوگرم مهدی محمدی با قرعه استراحت مواجه شده است. وی در دور دوم با برنده فرانسه و قزاقستان مبارزه خواهد داشت.

محسن شهبازی که طلای ۷۰ کیلوگرم رقابت های جهانی جوانان در ترکیه را در کارنامه دارد، در دور اول حریفی از گرجستان را پیش رو دارد. وی در دور بعدی با برنده چین و ترکمنستان رودررو خواهد شد.

مبارزات ساندا از فردا صبح(جمعه) شروع می شود که صبا شریفی و محسن شهبازی به مصاف حریفان می روند. مسابقات بخش تالو نیز از عصر فردا آغاز خواهد شد و ابتدا نفیسه پورگنجی روی پیست می رود تا در دائو شو اجرای فرم کند.

تیم ووشو ایران سه شنبه(۲۸ مرداد ماه) تهران را به مقصد دبی ترک کرد و از آنجا راهی چین شد.

بازی های المپیک نوجوانان و جوانان از روز یکشنبه به میزبانی شهر نانجینگ چین آغاز شده است و پیکارهای رشته ووشو نیز از ۳۱ مرداد تا دوم شهریورماه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز