خبرگزاری کار ایران

با هر نتیجه ای مورد انتقاد هستیم؛

دایی: مستحق باخت نبودیم / پرسپولیس دوباره برمی گردد / بازیکنان غرور را کنار بگذارند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۸۸

با هر باخت یا حتی مساوی مورد انتقاد قرار می‌گیریم و حتی هنگامی که پیروز هم می‌شویم برخی‌ها از ما انتقاد می‌کنند چه برسد به اینکه بخواهیم شکست بخوریم و آقایان شروع به انتقاد کردن کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل ملوان گفت: هر دو گلی که برابر ملوان دریافت کردیم روی اشتباه فردی بود ولی در این مسابقه مستحق شکست نبودیم.

به گزارش ایلنا،، علی دایی که در نشست خبری دیدار ملوان و پرسپولیس که با شکست ۲ بر یک سرخپوشان همراه بود، در جمع خبرنگاران سخن می گفت افزود: بازی را بد شروع کردیم و در همان لحظات ابتدایی و روی اشتباه خودمان گل خوردیم. در ادامه توانستیم بازی را مساوی کنیم ولی باز هم روی یک اشتباه فردی دروازه ما باز شد.

وی ادامه داد: هر دو گلی که دریافت کردیم روی اشتباه فردی بود مخصوصا گل دوم که یک توپ لو دادن ساده تلقی می‌شد. در مجموع نیمه اول متعادل بود اما ملوان باهوش‌تر بود و ۲ گل زد.

دایی اظهار داشت: نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت بود و بازی فرق کرد. کل این نیمه دست ما بود و موقعیت‌های خوبی هم برای گلزنی خلق کردیم اما به راحتی از دست دادیم. به نظرم در نیمه دوم اصلا مستحق باخت نبودیم و حداقل می‌توانستیم یک گل را به ثمر برسانیم. همانطور که یک موقعیت هم به تیر دروازه زدیم اما جذابیت فوتبال به همین چیزهاست.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم بازیکنانم بازی را آسان گرفته بودند و با این شرایط به زمین رفته بودند. در نیمه دوم بازیکنان به خودشان آمدند اما هر کاری کردند نتوانستند در گلزنی موفق شوند. چند ضدحمله خوب داشتیم و حتی در یک موقعیت ۴ به ۲ هم قرار گرفتیم ولی آن را راحت از دست دادیم.

دایی گفت: ملوان در نیمه دوم یک ضدحمله خیلی خوب داشت که نتوانست گل کند. به تیم ملوان و مردم شهر انزلی این پیروزی را تبریک می‌گویم و از حالا به بعد خود را آماده می‌کنیم تا در دیدارهای آینده نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره نقاط ضعفی که در پرسپولیس وجود دارد، گفت: مطمئنا ما باید نقاط ضعف‌مان را مرمت و بیشتر و بهتر از این کار کنیم. ما برمی‌گردیم و نتایج بهتری خواهیم گرفت. نه طرفداران ما صبر زیادی دارند و نه خود ما و نباید اینگونه امتیاز از دست بدهیم. امروز چیزهایی که در زمین گفتیم انجام نشد و پیش از این هم انجام نشده و باید بهتر از این عمل کنیم. بازیکنان ما باید غرور را کنار بگذارند تا بهتر کار کرده و نقاط ضعف‌مان را از بین ببریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه تیمش قدرت زیادی در کناره‌ها ندارد، عنوان کرد: ما ۴ بازیکن خود را که در کناره‌ها بازی می‌کنند در اختیار نداشتیم، پیام صادقیان که محروم است و مدت‌ها او را نخواهیم داشت. بازیکنانی مانند دغاغله، علی‌عسگر و هادی نوروزی مصدوم هستند و نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. دست من بسته بود و در کناره‌ها بازیکنی را در اختیار نداشتم که از او استفاده کنم و امیدوارم با کمک پزشکان هرچه زودتر مصدومان‌مان برسند و با دست بازتری کارمان را راحت پیش ببریم.

دایی در واکنش به این موضوع که باخت مقابل ملوان برای تیمش حاشیه‌ساز نخواهد شد، خاطرنشان کرد: کاری به این مسائل نداریم. در بازی مقابل ملوان چند توپ ساده را لو دادیم که همین مسائل باعثشد از این تیم عقب بیفتیم و نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم. موقعیت‌هایی که باید تبدیل به گل می‌کردیم به گل تبدیل نشد و همین مسائل برای ما حواشی ایجاد می‌کند. با هر باخت یا حتی مساوی مورد انتقاد قرار می‌گیریم و حتی هنگامی که پیروز هم می‌شویم برخی‌ها از ما انتقاد می‌کنند چه برسد به اینکه بخواهیم شکست بخوریم و آقایان شروع به انتقاد کردن کنند.

وی تاکید کرد: باید در هفته‌های آینده بهتر از این بازی کنیم و نتایجی که در اوایل لیگ گرفته‌ایم را در هفته‌های آینده جبران کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز