خبرگزاری کار ایران

نگاه عمیقی به تیم‌های پایه داریم؛

معینی: صحبت‌های دادکان صحیح نیست / با حضور قلعه‌نویی نگرانی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۷۳۴

دادکان از برندهای فوتبال ما است و همکار من در دانشگاه بهشتی بوده‌اند. من برای وی احترام قائلم اما این صحبتشان صحیح نیست.

عضو هیئت مدیره استقلال گفت برای استفاده و اداره تیم‌های پایه اراده قوی میان اعضای هیئت مدیره وجود دارد.

به گزارش ایلنا، مسعود معینی با ابراز خرسندی از وضعیت آکادمی استقلال گفت: زمانی که مسئول آکادمی و تیم‌های پایه بودم تلاش می‌کردم مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره را به تمرینات بیاورم زیرا این حضور باعثدلگرمی بازیکنان می‌شود. خوشبختانه هفته گذشته اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به تمرینات تیم های پایه آمدند و این نشان دهنده اراده قوی هیئت مدیره و نگاه عمیق آنها به تیم‌های پایه است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی در مورد چند و چون قراردادهای تیمش افزود: دلیلی ندارد به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره از همه وضعیت قراردادها اطلاع داشته باشم. همانطور که گفتم کارها تقسیم شده و از طرف دیگر قلعه نویی است که فردی با تجربه محسوب می‌شوند و رابط ما با بازیکنان هستند. با حضور وی هیچ نگرانی وجود ندارد.

معینی در پایان در پاسخ به اظهارات دادکان که گفته بود مشکلات فعلی هیئت‌مدیره پرسپولیس تا یک ماه دیگر به استقلال سرایت می‌کند، تاکید کرد: من بعید می‌دانم این اتفاق بیافتد. همه چیز در استقلال منظم و مرتب است. دادکان از برندهای فوتبال ما است و همکار من در دانشگاه بهشتی بوده‌اند. من برای وی احترام قائلم اما این صحبتشان صحیح نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز