خبرگزاری کار ایران

مرحله اول دارت رنکینگ‌کشوری؛

احمدی و هوشمندان برسکوی قهرمانی ایستادند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۱۳۷

سالن مجتمع ورزشی فرهنگی الزهرای زنجان میزبان ۴۲ بانوی ورزشکار بود که پس از قرار گرفتن در ۱۶ گروه ۳ نفره پس از انجام مراسم افتتاحیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اولین مرحله از ۱۰ مسابقه دارت رنکینگ کشوری در فصل ۹۳ با استقبال بیش از ۱۳۰ بازیکن دارت انداز از ۱۶ استان کشور در دو بخش آقایان و بانوان در استان زنجان پایان یافت.

به گزارش ایلنا، سالن مجتمع ورزشی فرهنگی الزهرای زنجان میزبان ۴۲ بانوی ورزشکار بود که پس از قرار گرفتن در ۱۶ گروه ۳ نفره پس از انجام مراسم افتتاحیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این رقابت ساجده احمدی از استان گلستان توانست در یک بازی زیبا و نزدیک بازیکن خوب تهرانی منا فرهنگ را در فینال این دوره از مسابقات با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و ضمن کسب مقام قهرمانی تمام ۷۰ امتیاز اولین دوره رنکینگ را از آن خود کند. مقام سوم مشترک نیز به سونیا جرجانی از استان گلستان و دنیز هشتبران از استان تهران رسید.

در بخش آقایان و پس از ۸ ساعت رقابت بین ۹۳ مرد دارت انداز در قالب ۳۲ گروه ۳ نفره، در پایان بازیکن ملی پوش و آماده ی این روزهای دارت ایران مهدی هوشمندان از استان البرز توانست پس از غلبه بر هم استانی خود عباس سمیعی به مقام قهرمانی اولین دوره رنکینگ مسابقات در فصل ۹۳ دست پیدا کند. مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات نیز حسین اعرابی از استان اصفهان و رحیم هاشمی شیرازی از استان فارس رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز