خبرگزاری کار ایران

گودرزی در نشست معاونان خبر داد:

قانون وزارت ورزش و جوانان تا پایان هفته دولت آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۹۷

هنوز این وزارتخانه قانون و چارت تشکیلاتی مصوب و متناسب با شرح وظایف خود ندارد که امیدوارم به زودی لایحه قانونی تقدیم کمیسیون های دولت و پس از تایید هیات وزیران به صحن مجلس برود.

وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت، در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه از آماده شدن قانون وزارت ورزش و جوانان تا پایان هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، گودرزی در بیست و ششمین جلسه ی شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت، رجایی و باهنر و آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید گفت: شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان از زمانی که بنده به این وزارتخانه آمده ام به طور منظم برگزار می شود. در این شورا بسیاری از مسائل مربوط به این وزارتخانه و مسائل کشور مطرح می شود و با توجه به فعالیتی که معاونان در حوزه های خود دارند تصمیمات گرفته شده در معاونت ها به شورای معاونین ارائه تا تصمیم نهایی گرفته می شود.

گودرزی در خصوص دستور جلسه امروز شورای معاونین گفت: طی سه سالی که از ایجاد وزارت ورزش وجوانان می گذرد، هنوز این وزارتخانه قانون و چارت تشکیلاتی مصوب و متناسب با شرح وظایف خود ندارد که امیدوارم با همت این دولت و از ابتدای حضور من در وزارتخانه به زودی این لایحه قانونی تقدیم کمیسیونهای دولت و پس از تایید هیات وزیران به صحن مجلس برود.

وی توضیح داد: در این قانون اهداف و وظایف وزارتخانه برای دو حوزه ورزش و جوان تعریف شده و این لایحه ۱۵ ماده در ۲۳ تبصره دارد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به بررسی آیین پیشنهادی شورای هماهنگی نمایندگان ورزش ایران در مجامع بین المللی گفت: موضوع دیگری که به بحثو تبادل نظر گذاشته شد بررسی آیین نامه پیشنهادی شورای هماهنگی نمایندگان ورزش ایران در مجامع جهانی برای کسب کرسی های جهانی با هدف دفاع از ورزش ایران در مجامع بود تا در تصمیم گیری های بین حفظ منافع ملی ایران تضییع نشود.

گودرزی با ابراز رضایت از معاونین وزارت ورزش و جوانان، بیان کرد: از تمام معاونین تشکر می کنم که برای هفته دولت زحمات زیادی کشیدند و در حوزه های مختلف انجام وظیفه می کنند.

در بخش دیگری از نشست شورای معاونان، صادقی مدیر کل امور بین الملل آیین نامه پیشنهادی شورای هماهنگی نمایندگان ایران در مجامع بین الملل ورزش را مطرح کرد که با توجه به اهمیت این بخش برای دفاع از حقوق ورزشکاران و مجامع ورزشی کشور پیشنهادات معاونان برای تکمیل آیین نامه ارائه شد.

تدارک وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و گزارش از روند آماده سازی تیم های ایران برای حضور در بازی های آسیایی کره جنوبی از جمله موارد دیگری بود که در نشست شورای معاونان به بحثو تبادل نظر گذاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز