خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ وزنه‌برداری؛

صدرنشینی و خداحافظی محمدپور با دسته ۹۴ کیلوگرم

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۰۳۹

این آخرین حضور محمدپور در دسته ۹ کیلوگرم بود. دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی ۲۰۱۱، از این پس در دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه خواهد زد.

سعید محمدپور وزنه‌بردار ملی‌پوش تیم نیروی‌زمینی ارتش با حدنصاب مجموع ۳۸۵ کیلوگرم عنوان صدرنشینی دسته ۹۴کیلوگرم رقابت‌های هفته نخست لیگ وزنه برداری را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، محمدپور که دو ماه پیش به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران شانس حضور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی را از دست داد، با وجود آسیب دیدگی نسبی، وزنه‌های ۱۶۵ کیلوگرم در یکضرب و ۲۱۰ کیلوگرم در دوضرب را بالای سر برد و با حدنصاب مجموع ۳۸۵ کیلوگرم، بالاتر از علی هاشمی از ذوب‌آهن و نیما آقایی از ملی حفاری عنوان صدرنشینی را به دست آورد.

از نکات جالب رقابت‌های دسته ۹۴ کیلوگرم می‌توان به حضور سجاد انوشیروانی در پشت صحنه، برای کوچ‌کردن سعید محمدپور اشاره کرد. البته این آخرین حضور محمدپور در دسته ۹ کیلوگرم بود. دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی ۲۰۱۱، از این پس در دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه خواهد زد.

نفرات برتر دسته ۹۴ کیلوگرم هفته نخست لیگ وزنه‌برداری در زیر آمده است:
۱ - سعید محمدپور(نیروی زمینی): یکضرب ۱۷۵، دوضرب ۲۱۰، مجموع ۳۸۵
۲ - علی هاشمی(ذوب آهن): یکضرب ۱۶۵، دوضرب ۲۰۳، مجموع ۳۶۸
۳ - نیما آقایی(ملی حفاری): یکضرب ۱۷۰، دوضرب ۱۹۶، مجموع ۳۶۶

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز