خبرگزاری کار ایران

مسابقات هندبال جوانان آسیا - تبریز؛

مربی هندبال جوانان ایران: سهمیه جام جهانی برزیل را می گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۲۶

اعتراض من به داوران اسپانیانی به این دلیل بود که به اشتباه خود پی ببرند، چرا که این اشتباهات همواره به ضرر یک تیم منجر می شود.

مربی تیم هندبال جوانان ایران گفت: در چهاردهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا به هدف صعود از مرحله گروهی دست یافتیم ولی قهرمانی را از دست دادیم و در بازی مقابل ژاپن تلاش می کنیم سهمیه جام جهانی برزیل را کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، محسن طاهری که تیمش در مسابقات هندبال جوانان آسیا از راهیابی به بازی پایانی بازماند، در جمع خبرنگاران در مورد مسابقه هندبال ایران و قطر افزود: قطر تیمی قوی با ظرفیت ها و توانایی های بالاست و این توانایی از حضور بازیکنان چند ملیتی در این تیم نشات می گیرد از این رو ما سعی کردیم تا با بالا بردن روحیه بازیکنان، جلوی حملات و بازیکنان سریع قطر را بگیریم.

طاهری در مورد اعتراضش به نحوه داوری این دیدار اظهار کرد: اعتراض من به داوران اسپانیانی به این دلیل بود که به اشتباه خود پی ببرند، چرا که این اشتباهات همواره به ضرر یک تیم منجر می شود.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل قطر از راهیابی به بازی پایانی چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا بازماند و روز پنج شنبه این هفته برای کسب عنوان سومی و آخرین سهمیه آسیا برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۵ برزیل به مصاف ژاپن می رود.

مربی تیم هندبال جوانان قطر از حضور در کنفرانس خبری بعد از مسابقه خودداری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز