خبرگزاری کار ایران

مگر چیزی به نام کمیته‌فنی هم داریم؟

قمی: کل جودو در انحصار یک نفر است / مدال مسلّم را از کاروان ایران گرفتند!

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۳۲

مشخص است نایب رئیس فدراسیون نمی‌خواهد کسی در این وزن روی دست او بلند شود. در حالی‌که ما ۶۶ کیلوهای بسیار خوبی داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

مربی تیم ملی جودو در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی گفت: فدراسیون جودو چیزی به نام کمیته فنی ندارد و همه تصمیم گیری‌ها در اختیار یک نفر است.

امیر قمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص انتخاب جودوکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون تصریح کرد: صحبت اصلی من در اوزان ۶۰ -، ۹۰ - و ۱۰۰ + است، هر چند در سایر اوزان نیز ابهاماتی وجود دارد.

وی در مورد انتخاب احسان بهرامیان در وزن ۶۰ - کیلوگرم افزود: من نمی‌دانم روی چه معیاری بهرامیان را انتخاب کرده‌اند. همین الان نفراتی در این وزن داریم که بسیار بهتر از بهرامیان هستند، مثلا ناصر ناصری که جودوکاری از شوش‌دانیال است. اگر انتخابی بگذارند، مطمئنا بهرامیان را شکست می‌دهد. می‌دانید چرا بهرامیان برای بازی‌های آسیایی انتخاب شده؟ چون همشهری نایب‌رئیس فدراسیون است.

قمی به وزن ۷۳ - کیلوگرم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد سعید مولایی در این مدت خوب بوده و به نظرم حقش است عازم بازی‌های آسیایی شود.

مربی تیم ملی در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در پاسخ به این سوال که به چه دلیل در وزن ۶۶ - کیلوگرم نماینده‌ای در بازی‌های آسیایی نداریم، گفت: مشخص است نایب رئیس فدراسیون نمی‌خواهد کسی در این وزن روی دست او بلند شود. در حالی‌که ما ۶۶ کیلوهای بسیار خوبی داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

مربی‌سازنده تهران در مورد انتخاب امیر قاسمی‌نژاد در وزن ۸۱ - کیلوگرم خاطرنشان کرد: قاسمی‌نژاد سال‌هاست در تیم ملی حضور دارد و یک پای سفرهای برون‌مرزی تیم ملی است. طبیعی است وقتی او را به مسابقات درجه چندم هم اعزام می‌کنند، به بازی‌های آسیایی نیز برود.

وی درخصوص عدم اعزام جودوکاری از کشورمان در وزن ۹۰ - کیلوگرم به بازی‌های اینچئون افزود: در این وزن جودوکاری داریم که یک سال است در اردو حضور دارد، اما به بازی‌های آسیایی اعزام نمی‌شود. علتش را هم کسی نمی‌داند.

قمی در ادامه به وزن ۱۰۰ + کیلوگرم اشاره کرد و ادامه داد: اصلا مشخص نیست وی جودوکار بوده، چوخه‌کار است یا کوراش‌کار. این انتخاب در حالی انجام شده که ما جودوکار بزرگی به نام محمدرضا رودکی داریم که متاسفانه به دلیل تنگ‌نظری‌های شخصی، از اعزام به اینچئون محروم شد تا کاروان ورزش‌ایران یک مدال مسلم را از دست بدهد.

مربی اسبق تیم‌ملی در پایان به نحوه انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون انتقاد کرد و اظهار داشت: کدام کمیته‌فنی این جودوکاران را انتخاب‌کرده؟ اصلا مگر ما چیزی به نام کمیته‌فنی داریم؟ همه چیز در فدراسیون جودو در انحصار یک نفر است و تمامی تصمیمات را او می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز