خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر ورزش در امور جوانان:

مشارکت جوانان در سازمان‌های غیردولتی در دولت احمدی نژاد قطع شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۹۴

مشارکت جوانان در سازمان‌های غیردولتی در دولت‌های هفتم و هشتم سازماندهی شد، ولی این مشارکت در دو دولت گذشته احمدی نژاد به کلی قطع شد و دیدیم که بسیاری از " سمن‌ها " به تعطیلی کشیده شدند.

محمدرضا رستمی، پیش از ظهر دوشنبه در همایش «مطالبات جوانان از دولت تدبیر و امید» که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حضور جوانان در این دولت بسیار چشمگیر و قابل تامل است. ‌

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مشاور وزیر ورزش در امور جوانان گفت: بیش از ۳۵ میلیون نفر از جمعیت ایران را جوانان تشکیل می‌دهند که این تعداد مطالبات خاص خود را از دولت دارند.

رستمی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم شاهد مشارکت بالای جوانان در دولت یازدهم باشیم، افزود: در حال حاضر بهترین راهکار برای بالا بردن میزان مشارکت جوانان در امور اداره کشور، ایجاد زیرساخت‌های موجود این امر است.

وی تاکید کرد: مشارکت جوانان در سازمان‌های غیردولتی در دولت‌های هفتم و هشتم سازماندهی شد، ولی این مشارکت در دو دولت گذشته احمدی‌نژاد به کلی قطع شد و دیدیم که بسیاری از «سمن‌ها» به تعطیلی کشیده شدند.

مشاور وزیر ورزش در امور جوانان گفت: تصمیم دولت ارتقا مشارکت جوانان از سطوح پایین جامعه تا سطح‌های ملی و بین المللی است و به دنبال برداشتن موانع بر سر راه این هدف والا است.

رستمی اظهار داشت: امروز بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد در کشور با مشکلات بیشماری روبرو هستند، لذا دولت به دنبال شناسایی این مشکلات و برطرف کردن آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه انجام این کار تنها با مشارکت مردم و جوانان کشور امکان پذیر خواهد بود، گفت: یکی دیگر از خواسته‌ها و اهداف دولت توانمندسازی قشر جوان جامعه است که رسیدن به این مهم خود نیازمند ایجاد کارگروه‌های تخصصی و… در کشور است.

مشاور وزیر ورزش در امور جوانان گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، دولت یازدهم تصمیم دارد از سازمانهای مردم نهاد در بعد مالی و… حمایتهایی را داشته باشد و دولت با این کار می‌تواند زمینه ارتقا و توسعه این «سمن‌ها» را در کشور و جامعه مهیا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز