خبرگزاری کار ایران

حضور ایران باعثتوجه مردم‌آمریکا می‌شود؛

ویلیام: ملی‌پوشان‌آمریکا از حضور ایرانى‌ها در سالن حیرت‌زده شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۲۲

تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی‌جهان به اردوی برون‌مرزی آمریکا سفر کرده و قرار است در این اردو ۴ دیدار تدارکاتی با این تیم برگزار کند.

بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا گفت: حضور تیم ملی والیبال ایران در کشور ما باعثتوجه بیشتر مردم به این رشته ورزشی می‌شود.

به گزارش ایلنا، ویلیام پریدی اظهار کرد: تیم ملی والیبال ایران، تیم بزرگی است. بازی نخست با این تیم کاملا تحت‌الشعاع حضور تعداد بی‌شمار تماشاگران ایرانی و هواداران این تیم در سالن قرار داشت.

وی تصریح کرد: ملی‌پوشان والیبال آمریکا از حضور این تعداد ایرانی در سالن حیرت‌زده شدند. این موضوع خیلی خوب است، زیرا مردم آمریکا هم علاقه و شناخت بیشتری نسبت به این ورزش پیدا می‌کنند و والیبال هم کم‌کم جایگاه خودش را در بین مردم کشور ما باز خواهد کرد.

بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا با بیان اینکه فرصت زیادی تا آغاز مسابقات قهرمانی‌جهان در کشور لهستان نداریم، گفت: دو تیم ایران و آمریکا به همین دلیل در دیدار نخست سعی کردند، بیشتر به بازیکنان ذخیره خود میدان دهند تا شناخت بیشتری از بازیکنان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به دست آورند. والیبال‌ایران و آمریکا والیبال سطح بالای‌جهان را به نمایش می‌گذارند و این دیدارهای تدارکاتی نتایج مثبتی خواهد داشت.

ویلیام رید پریدی تاکید کرد: تجربه‌های مفید برای ما به دست نمی‌آید مگر با حضور تیم‌های بزرگ دنیا در آمریکا و انجام بازی‌های تدارکاتی با آنها که سطح بالایی مثل ایران دارند.

تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جهان به اردوی برون مرزی آمریکا سفر کرده و قرار است در این اردو ۴ دیدار تدارکاتی با این تیم برگزار کند.

ملی پوشان والبیال ایران صبح یکشنبه به وقت تهران در نخستین بازی خود سه بر یک مغلوب آمریکا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز