خبرگزاری کار ایران

واترپلوی جوانان‌جهان - ترکیه؛

چهارمین شکست پیاپی شاگردان مولر / مونته‌نگرو دروازه ایران را گلباران کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۳۷

شاگردان مولر در ادامه این رقابت‌ها برای تعیین جایگاه نهایی خود در رقابت های ترکیه با حریفان جهانی خود دیدار خواهند کرد.

تیم واترپلوی جوانان ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل تیم مونته‌نگرو تن به شکست داد تا با چهار شکست قعرنشین مرحله مقدماتی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم واترپلوی جوانان کشورمان که در سه مسابقه قبلی خود در رقابت های قهرمانی جوانان جهان در ترکیه مقابل تیم های ژاپن، استرالیا و آرژانتین مغلوب شده بود، ظهر امروز به وقت تهران در چهارمین دیدار خود نیز مقابل تیم قدرتمند مونته نگرو با نتیجه ۱۴ بر صفر شکست خورد تا دور مقدماتی را با چهار شکست پیاپی به پایان برساند.

تیم واترپلوی جوانان ایران در سه مسابقه قبلی خود در این رقابت ها با نتایج ۱۲ بر ۳ از ژاپن، ۱۳ بر ۱ از استرالیا و ۱۰ بر ۹ از آرژانتین شکست خورده بود.

شکست ۱۴ بر صفر ایران مقابل مونته نگرو در چهارمین مسابقه، ایران را به اولین تیمی تبدیل کرد که در این رقابت ها در یک مسابقه موفق نشده هیچ گلی وارد دروازه حریف خود کند.

تیم واترپلوی جوانان کشورمان با این چهار شکست در گروه خود چهارم شد و باید برای کسب یکی از رتبه های شانزدهم تا بیستم رقابت ها به میدان برود.

تیم مونته نگرو با پیروزی مقابل جوانان کشورمان با چهار برد مقتدرانه و به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.

شاگردان مولر در ادامه این رقابت ها برای تعیین جایگاه نهایی خود در رقابت های ترکیه با حریفان جهانی خود دیدار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز