خبرگزاری کار ایران

واترپلوی‌جوانان‌جهان - استانبول؛

اظهارات جوانان واترپلو بعد از شکست مقابل آرژانتین

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۶۹۸

بازیکنان تیم ملی واترپلو جوانان ایران با اشاره به رقابت نزدیک و پایاپای با آرژانتین اشتباهات فردی را دلیل باخت مقابل این تیم عنوان کردند.

بازیکنان تیم ملی واترپلوی جوانان ایران با اشاره به رقابت نزدیک و پایاپای با آرژانتین اشتباهات فردی را دلیل باخت مقابل این تیم عنوان کردند.

به گزارش ایلنا، سهیل رستمیان ملی پوش واترپلوی ایران بعد از باخت مقابل آرژانتین گفت: نباید دنبال مقصر بگردیم. بازی بسیار بدی را مقابل آرژانتین انجام دادیم و باور شکست در بازی با این تیم برایمان بسیار سخت است. آرژانتین را به راحتی باید شکست می‌دادیم، اما اشتباهات فردی بازیکنان تیم به ما اجازه نداد تا اولین پیروزی را در این بازی به دست بیاوریم.

وی افزود: اکنون نباید به دنبال مقصر باخت در این بازی باشیم زیرا دیگر نتیجه تغییری نخواهد کرد و باید به بازی های بعدی برای کسب مقام سیزدهمی فکر کنیم. مقابل آرژانتین روز خوبی نداشتیم و فرصت‌های خود را به راحتی از دست دادیم، در حالیکه حریف از اندک موقعیت‌های خود نهایت استفاده را به کار گرفت. امیدوارم در ادامه رقابت‌ها حداقل مقام سیزدهم را کسب کنیم تا در نهایت بتوانیم نتایج قبلی را جبران کنیم.

کریمی: از این نتیجه راضی نیستیم
حامد کریمی دروازه بان تیم واترپلوی کشورمان نیز گفت: آرژانتین تیم بسیار ضعیفی بود و ما می‌توانستیم این تیم را به راحتی شکست دهیم. بازیکنان ایران در این دیدار بسیار پر اشتباه ظاهر شدند و همین موضوع باعثشد تا امروز به مانند دو بازی قبلی نتیجه را واگذار کنیم.

وی افزود: آرژانتین حرفی برای گفتن نداشت و ما می‌توانستیم مثل آب خوردن این تیم را شکست دهیم، اما اکنون افسوس خوردن هیچ سودی ندارد. در دیدار با حریف بدشانسی نیز گریبانگیر ما بود زیرا فرصت‌های بسیار زیادی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم، اما موقعیت‌ها یکی بعد از دیگری به هدر رفت. از عملکرد خود بسیار ناراضی هستم زیرا عقیده دارم بهتر از این می‌توانستم مقابل حریف کار کنم، اما عملکرد نامطلوب بازیکنان در دفاع نیز مزید بر علت شد تا نتوانیم در این بازی به برتری دست یابیم و گل های زیادی از آرژانتین دریافت کنیم.

حیدری: شرمنده مردم ایران و رضوانی شدیم

بازیکن تیم ملی واترپلو ایران بعد از شکست مقابل آرژانتین عنوان کرد: آرژانتین در حد و اندازه ایران نبود و با این باخت شرمنده مردم ایران و مسئولان و رئیس فدراسیون شدیم.

مهدی حیدریان خاطرنشان کرد: بازی با آرژانتین دیداری نبود که بازیکنان ایران در آن بازنده باشند، حریف نسبت به ایران بسیار ضعیف بود و ما حتی یک درصد نیز فکر نمی کردیم مقابل آرژانتین بازنده باشیم. نتیجه بسیار بدی به دست آمد و اکنون شرمنده مردم ایران هستیم، ما برای پیروزی به میدان رفتیم، اما در نهایت نتیجه به سود حریف رقم خورد.

وی افزود: رضوانی به عنوان رییس فدراسیون تلاش بسیار زیادی انجام داد تا تیم در بهترین شرایط به ترکیه اعزام شود، اما شکست مقابل آرژانتین باعثشد تا بازیکنان تیم شرمنده او شوند. اکنون باید به بازی بعدی فکر کنیم، ما از حالا باید برای کسب مقام سیزدهمی در مسابقات تلاش کنیم و امیدوارم با پیروزی در بازی‌ها بعدی بتوانیم نتایج قبلی را جبران کنیم.

بازیکن واترپلو اضافه کرد: کسب مقام سیزدهمی در این دوره از بازی‌ها حداقل کاری است که می‌توانیم انجام دهیم و امیدوارم در ادامه بتوانیم به این هدف دست یابیم.

الماسی: مقابل آرژانتین بد بودیم

ارشیا الماسی نیز خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی را در دیدار با آرژانتین داشتیم در حالیکه آرژانتین هیچ حرفی برای گفتن مقابل ما نداشت. متاسفانه در این بازی اشتباهات فردی باعثشد تا بازنده میدان باشیم، البته یکی از افرادی که مرتکب اشتباه شد من بودم و از این بابت از همه بازیکنان و کادر فنی عذرخواهی می کنم.

وی افزود: آرژانتین خوب نبود بلکه ما در این دیدار بسیار ضعیف عمل کردیم و همین موضوع باعثشد تا نتوانیم پیروز شویم. صحبت کردن در رابطه با این دیدار دیگر هیچ سودی برای ما ندارد، زیرا بازی با آرژانتین تمام شده و نتیجه نیز تغییر نمی‌کند، اما ما می‌توانیم در بازی‌های بعدی با کسب مقام سیزدهم تا حدودی نتایج به دست آمده را جبران کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز