خبرگزاری کار ایران

در دیدار طلوع‌کیان با حسینی عنوان شد؛

حمایت استاندار کرمان از ورزش پهلوانی و زورخانه ای

کد خبر : ۱۹۲۴۳۲

در این دیدار رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با ارائه گزارش عملکرد این فدراسیون اقدامات انجام شده در جهت توسعه ورزش زورخانه ای و اشاعه فرهنگ پهلوانی در جامعه را تشریح کرد.

فرهاد طلوع کیان(رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) طی سفر خود به استان کرمان با رزم حسینی(استاندار کرمان) دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با ارائه گزارش عملکرد این فدراسیون اقدامات انجام شده در جهت توسعه ورزش زورخانه ای و اشاعه فرهنگ پهلوانی در جامعه را تشریح کرد.

رزم حسینی ضمن تجلیل از امور انجام شده توسط فدراسیون و اعلام آمادگی همه جانبه گفت: از ورزش پهلوانی و زورخانه ای حمایت می کنیم.

لازم به ذکر است در این نشست محمودی نیا(مدیر کل ورزش و جوانان کرمان) و محسن مساحی(رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان) طلوع کیان را همراهی می کردند.

حضور در مراسم کلنگ زنی زورخانه علی بن ابیطالب(ع) شهر تاریخی ماهان(۳۰ کیلومتری کرمان) و بازدید از زورخانه پوریای ولی سیرجان از دیگر برنامه های سفر طلوع کیان به کرمان بود

که حجه الاسلام محمد زاده(امام جمعه ماهان)، دکتر پورابراهیمی(نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی)، فرماندار ماهان و زهرودی(بخشدار ماهان)، فرمانده حوزه انتظامی ماهان، دکتر مکی آبادی(فرماندار ویژه سیرجان)، حاج ایرج کامیابی(رئیس هیات شهرستان کرمان)، جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان در این مراسم ها حضور داشتند.

خاطر نشان می شود زمین زورخانه علی بن ابیطالب(ع) که دومین زورخانه شهر ماهان خواهد بود توسط مردم این شهر خریداری شده است که هزینه های ساخت آن توسط ترک زاده(خیر زورخانه ساز) تقبل گردیده و تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران:
توسعه ورزش و فرهنگ پهلوانی، علاج معضلات فرهنگی

داوود آذرنوش(رییس سازمان بسیج ورزشکاران و عضو ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی) یکی از دغدغه های کنونی جامعه را حل معضلات فرهنگی دانست.

به گزارش ایلنا، آذرنوش در نخستین نشست اعضای ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: چون یکی از دغدغه های کنونی مسئولین ارشد نظام حل معضلات فرهنگی در جامعه است باید برای علاج و درمان این مهم بعنی توسعه ورزش زورخانه ای و ترویج فرهنگ پهلوانی گام های موثری برداشته شود.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران در ادامه افزود: باید برای ترویج فرهنگ پهلوانی در همه رشته های ورزشی نیز برنامه ریزی منسجم و اصولی داشته باشیم که با تشکیل کمیته ای ویژه در ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی می توانیم با استفاده از نخبگان فرهنگی و تولید محتوای فرهنگی در ورزش کشور در آینده ای نزدیک به هدف خود که نهادینه شدن فرهنگ پهلوانی در جامعه است دست پیدا کنیم.

آذرنوش گفت: کمیسیون ترویج مرام پهلوانی در ورزش طی یک سال گذشته در بسیج ورزشکاران تشکیل شده که فرهاد طلوع کیان(رییس کنونی) و علیرضا صفارزاده(رییس سابق) فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به همراه تعدادی از نخبگان علمی و فرهنگی در این کمیسیون حضور دارند که خوشبختانه با خروجی های خوب این کمیسیون به مناسبت روز ترویج فرهنگ پهلوانی سه عنوان کتاب رونمایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز