خبرگزاری کار ایران

واترپلوی‌جوانان‌جهان - استانبول؛

شاگردان‌مولر فردا به مصاف آرژانتین می‌روند / نباختن هدف‌ایران برابر نماینده‌کونکاکاف

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۲۱

هر چند ایران در رقابت های جهانی در گروه سختی قراردارد و توان رقابتی برابری با حریفان خود ندارد ولی حداقل انتظار از جوانان کشورمان تلاش و جدیتی مضاعف برای کسب بهترین نتایج است.

تیم واترپلوی جوانان ایران در سومین دیدار خود در مسابقات واترپلوی قهرمانی جوانان‌ جهان عصر فردا به مصاف آرژانتین یکی از ۵ نماینده قدرتمند قاره آمریکا و منطقه کنکاکاف می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم واترپلوی جوانان ایران در ادامه مسیر خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان ترکیه و در چهارمین روز این رقابت‌ها از ساعت ۱۹:۰۰ فردا به وقت تهران مقابل آرژانتین صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم واترپلوی جوانان آرژانتین تا به امروز در دو بازی خود مقابل مونته‌نگرو و ژاپن با نتایج ۳ - ۱۷ و ۸ - ۱۶ مغلوب شده است. عصر امروز نیز سومین بازی این تیم برابر نماینده پرقدرت اقیانوسیه یعنی استرالیا برگزار می شود.

برای تیم کشورمان که تاکنون از دو مسابقه خود در رقابت‌های جهانی دو شکست سنگین مقابل ژاپن(۱۲ - ۳) و استرالیا(۱۳-۱) را در کارنامه دارد مسابقه فردا از اهمیت بالایی برخوردار است. جوانان ایران برای زنده نگاه داشتن شانس صعود خود محکوم به پیروزی مقابل آرژانتینی هستند که روز به روز شرایط بهتری کسب می کند.

شاگردان مولر با تجربه دیدارهای تدارکاتی و دو مسابقه جهانی حالا باید برای نباختن بازی کنند و از تفکرات تئوریسن آلمانی برای نتیجه گرفتن بهره ببرند. نتایج دو دیدار گذشته آرژانتین نشان می‌دهد این تیم نسبت به ۲ رقیب دیگر ایران حریف آسان‌تری است و جوانان شایسته ایران نباید این فرصت را برای تغییر روند ناکامی‌های خود از دست بدهند.

هر چند ایران در رقابت‌های جهانی در گروه سختی قراردارد و به لحاظ تجربی و فنی تیم کشورمان توان رقابتی برابر با حریفان جهانی خود را ندارد، ولی حداقل انتظار از جوانان کشورمان تلاش و جدیتی مضاعف برای کسب بهترین نتایج در آوردگاه جهانی است. اینکه حداقل حاصل ۶ ماه اردوی منظم و تمرینات آماده‌سازی زیر نظر یک مربی اروپایی و به زعم فدراسیون نشین‌ها حرفه‌ای و آشنا با تیم‌های پایه در این مسابقات نمود عینی و محسوس داشته باشد.

تیم واترپلوی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با تیم‌های ژاپن، استرالیا، آرژانتین و مونته‌نگرو همگروه است. تیم کشورمان در نخستین دوره این رقابت‌ها که در شهر پرتس استرالیا برگزار شد به عنوان دوازدهمی جهان دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز