خبرگزاری کار ایران

هندبال‌قهرمانی‌جوانان‌آسیا - تبریز؛

ریورا: پیروزی در یک مسابقه، نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد

کد خبر : ۱۹۱۸۰۸

در سومین دیدار روز دوم رقابت‌های هندبال جوانان آسیا، که از ساعت ۱۹ در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد، هندبالیست‌های قطر موفق شدند با نتیجه ۲۶ بر ۱۸ مقابل ژاپن به برتری برسند.

سرمربی تیم هندبال قطر گفت: پیروزی در یک مسابقه، نمی تواند تعیین کننده باشد و امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و پیشرفت کنیم.

به گزارش ایلنا، والرا ریورا در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش در مقابل ژاپن اظهار کرد: به خاطر این که خط حمله ی تیم ژاپن قدرت زیادی داشت، خط دفاع خود را تقویت کردیم و فشار را در نیمه ی دوم افزایش دادیم و همین موضوع باعثشد گل های زیادی به ثمر برسانیم.

وی در خصوص عملکرد دروازه بان تیمش اظهار کرد: دروازه‌بان تیم ما، فوق‌العاده است و در خیلی از صحنه‌ها به تنهایی مقابل توپ‌های ژاپن ایستادگی کرد.

سرمربی تیم هندبال قطر خاطرنشان کرد: معتقدم خط حمله تیم ما نه خیلی خوب بود و نه خیلی بد، اما نظم خوبی داشتیم که فکر می‌کنم با این دفاع و این حمله توانستیم بازی را به نفع خود تمام کنیم.

وی در خصوص اینکه عملکرد تیمش، خط و نشانی برای تیم‌های مدعی دیگر بود، بیان کرد: پیروزی در یک مسابقه، نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد و امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و پیشرفت کنیم.

ریورا درخصوص چند ملیتی بودن تیمش گفت: من افتخار می‌کنم برای فدراسیون قطر کار می‌کنم و کاری به چیزهای دیگر ندارم.

همچنین سرمربی تیم هندبال ژاپن گفت: دروازه بان تیم قطر عملکرد خوبی داشت و ما نتوانستیم گل‌های زیادی را به ثمر برسانیم.

آکیرا یوشیمورا پس از بازی تیمش در مقابل قطر اظهار کرد: فکر می کردم نتیجه بازی نزدیک خواهد بود، اما با اختلاف زیادی بازی را واگذار کردیم و به تیم قطر بابت این برد تبریک می گویم. پیش از این، بازی دوستانه ای با قطر داشتیم؛ ولی معتقدم قطر بسیاری از جزئیات تیمش را تغییر داده است.

یوشیمورا با تمجید از عملکرد دروازه بان تیم قطر خاطرنشان کرد: دروازه بان تیم قطر عملکرد خوبی داشت و ما نتوانستیم گل‌های زیادی را به ثمر برسانیم.

وی در خصوص امید تیمش برای صعود به مراحل بعدی عنوان کرد: اگر در بازی با عربستان بتوانیم به پیروزی برسیم، می توانیم به مرحله ی نیمه نهایی برسیم و امید زیادی به تیم خود دارم.

سرمربی تیم هندبال ژاپن در خصوص میزبانی تبریز از رقابت ها اظهار کرد: تبریز، شهر خوبی است و مردمان مهربان و مهمان نوازی هم دارد و فدراسیون هندبال ایران، خوب توانسته بازی ها را اداره کند.

گفتنی است، در سومین دیدار روز دوم رقابت‌های هندبال جوانان آسیا، که از ساعت ۱۹ در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد، هندبالیست‌های قطر موفق شدند با نتیجه ۲۶ بر ۱۸ مقابل ژاپن به برتری برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز