خبرگزاری کار ایران

هندبال‌قهرمانی‌جوانان‌آسیا - تبریز؛

اولین تساوی جام چهاردهم رقم خورد / تساوی سوریه و عمان در گروه نخست

کد خبر : ۱۹۱۷۹۴

این مسابقات تا بیست و سوم مردادماه جاری ادامه دارد و سه تیم برتر جواز حضور در جام‌جهانی برزیل را کسب خواهند کرد.

دیدار دو تیم سوریه و عمان از گروه نخست رقابت‌های هندبال جوانان آسیا به تساوی انجامید.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که دومین بازی از گروه الف چهاردهمین دوره رقابت های هندبال جوانان آسیا در تبریز بود، دو تیم با نتیجه ۲۸ بر ۲۸ مساوی کردند. قضاوت این بازی بر عهده کوبل داوری بون اوککو و سئوک لی از کره جنوبی بود.

در نخستین بازی این گروه عربستان با نتیجه ۳۹ بر ۲۲ ازبکستان را برد و در سومین بازی نیز تا تیم‌های قطر دارنده عنوان قهرمانی دوره پیش و ژاپن رو در روی هم قرار می گیرند.

در روز نخست این رقابت‌ها تیم کره جنوبی از گروه دوم به مصاف تیم بحرین رفت و با نتیجه ۳۳ بر ۱۹ این تیم را شکست داد تا صدرنشین گروه اول با توجه به تفاضل گل باشد. در بازی نخست این گروه نیز تیم کویت ۲۴ بر ۲۰ از سد تیم عراق گذشت.

تیم های کویت، بحرین، عراق، کره جنوبی و ایران در گروه ب چهاردهمین دوره رقابت‌های هندبال جوانان آسیا قرار دارند. تیم‌های قطر(قهرمان دوره گذشته)، عربستان، ژاپن، ازبکستان، سوریه وعمان درگروه الف و عراق، کویت، بحرین، کره جنوبی و ایران در گروه ب این پیکارها جای دارند.

تیم ملی جوانان ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها ۱۳ مرداد با عراق، ۱۵ مرداد با کویت، ۱۷ مرداد با کره‌جنوبی و ۱۹ مرداد با بحرین دیدار خواهد کرد.

این مسابقات تا بیست و سوم مرداد ماه جاری ادامه دارد و سه تیم برتر جواز حضور در جام جهانی برزیل را کسب خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز