خبرگزاری کار ایران

چهاردهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز

کویت مقابل عراق به برتری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۴۱

مربی تیم ملی کویت: ایران یکی از شانس های صعود از مرحله گروهی است / مربی تیم ملی عراق: از بازیکنانم راضی هستم

تیم ملی کویت در بازی آغازین چهاردهمین دوره رقابت های هندبال جوانان آسیا در تبریز مقابل عراق به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این دیدار که عصر روز شنبه و از گروه ب این رقابت ها در سالن شش هزار نفری پورشریفی تبریز برگزار شد، تیم کویت با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ مقابل عراق صاحب برتری شد. قضاوت این دیدار برعهده ناصر سالم حرزالله و معتصم العبداله از اردن بود و حدود ۵۰۰ نفر تماشاگراز نزدیک از این بازی دیدن کردند

دومین بازی امروز بین دو تیم بحرین و کره جنوبی از گروه ب این رقابت ها برگزار می شود.

- مربی تیم ملی کویت: ایران یکی از شانس های صعود از مرحله گروهی است

مربی تیم ملی هندبال جوانان کویت گفت: ایران یکی از شانس های صعود از مرحله گروهی رقابت ها بوده و این تیم به همراه بحرین شایسته صعود به جام جهانی هستند.

نبیل طاها پس از بازی در مصاحبه مطبوعاتی اظهارداشت: البته هنوز زود است که در خصوص تیم ها و نحوه بازی آنها صحبت کرد اما این دو تیم نسبت به دو سال قبل پیشرفت زیادی کرده اند.

وی اضافه کرد: هرچند مسابقات تدارکاتی با مسابقات قهرمانی آسیا قابل مقایسه نیست اما ایران در بازی های تدارکاتی نشان داده که تیم بهتری شده و یکی از بخت های مسابقات است.

طاها با اشاره به برتری ۲۴ بر ۲۰ تیمش مقابل عراق گفت: در این بازی نیز اشتباهات فردی زیادی داشتیم که در نیمه دوم تلاش کردیم تا این اشتباهات را به حداقل برسانیم.

مربی تیم ملی عراق نیز گفت: به رغم اینکه تنها یک ماه برای اماده شده در این رقابت ها فرصت داشتیم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و از بازیکنانم راضی هستم.

خالد عدنان افزود: نتیجه قابل پیش بینی بود اما نباید از بازیکنان بیش از این انتظار داشت.

وی گفت: خود را برای بازی بعدی که مقابل ایران قرار می گیریم آماده خواهیم کرد و تلاش می کنیم در این بازی نیز بهترین نمایش را داشته باشیم.

تیم های کویت، بحرین، عراق، کره جنوبی و ایران در گروه ب چهاردهمین دوره رقابت های هندبال جوانان آسیا قرار دارند
۱۱ تیم قطر، ژاپن، عربستان، عمان، کره جنوبی، کویت، بحرین، عراق، سوریه، ازبکستان و جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها حضور دارند.
این مسابقات تا بیست و سوم مرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت و سه تیم برتر جواز حضور در جام جهانی برزیل را کسب خواهند کرد.
تیم های قطر(قهرمان دوره گذشته)، عربستان، ژاپن، ازبکستان، سوریه وعمان درگروه الف و عراق، کویت، بحرین، کره جنوبی و ایران در گروه ب این پیکارها جای دارند.
تیم ملی جوانان ایران در مرحله گروهی این رقابت ها ۱۳ مرداد با عراق، ۱۵ مرداد با کویت، ۱۷ مرداد با کره جنوبی و ۱۹ مرداد با بحرین دیدار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز