خبرگزاری کار ایران

از امروز در سالن مهران مشهد؛

تمرینات تیم والیبال میزان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۸۶

تمرینات آماده‌سازی تیم‌های والیبال لیگ برتری و دسته اول باشگاه میزان مشهد از روز یکشنبه ۱۲ مردادماه در سالن مهران مشهد آغاز شد.

سخنگوی باشگاه میزان از آغاز تمرینات آماده‌سازی تیم‌های والیبال لیگ برتری و دسته اول این باشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، یوسفعلی منیری گفت: تمرینات آماده‌سازی تیم‌های والیبال لیگ برتری و دسته اول باشگاه میزان مشهد از روز یکشنبه ۱۲ مردادماه در سالن مهران مشهد آغاز شد.

وی افزود: در ابتدای تمرین امروز، اعضاء و کادر فنی به تبیین اهداف و برنامه‌های باشگاه پرداختند سپس تمرینات زیر نظر اعضای کادر فنی تیم انجام شد.

سخنگوی باشگاه میزان ادامه داد: تمرینات تیم‌های والیبال باشگاه در چهار مرحله تا آخر شهریور ماه برگزار و طی این مدت چند بازی تدارکاتی نیز انجام می شود.

وی با اشاره به آغاز تمرینات تیم بانوان میزان در پایان هفته جاری، عنوان کرد: این تیم نیز خود را برای انجام مسابقات لیگ برتر آماده می کند.

منیری از برگزاری یک بازی دوستانه بین تیم والیبال میزان و تیم ملی نوجوانان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان ایران به میزبانی باشگاه میزان در مشهد برگزار که طبق برنامه این تیم در روز ۲۰ مرداد ماه یک دیدار تدارکاتی در برابر ترکیبی از تیم‌های لیگ برتری و دسته اول میزان انجام خواهند داد.

وی یادآور شد: تلاش داریم تا اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش به تیم میزان، آمادگی نفرات فعلی به حداکثر خود برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز