خبرگزاری کار ایران

هندبال‌قهرمانی‌جوانان‌آسیا - تبریز؛

داوران حاضر در رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا تست دادند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۲۵۶

تیم‌های سوریه، قطر عمان تمرین کردند / با توجه به عدم حضور تیم ماکائو ۱۱ تیم در دو گروه شش و پنج تیمی در این مسابقات، به رقابت با یکدیگر می پردازند.

تا ساعاتی دیگر چهاردهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز با دیدار تیمهای عراق و کویت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در اولین روز این رقابت‌ها از داوران تست آمادگی جسمانی گرفته شد.

در ادامه تیم سوریه تمرینات یک ساعته ای انجام داد و سپس قهرمان دوره گذشته تیم قطر و سیپس عمان تمرین کردند. همچنین در سالن شماره ۲ و تمرینی رقابت‌ها تیم‌های ازبکستان، ژاپن و عربستان تمرین کردند. چهاردهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا یازدهم تا بیست و سوم مردادماه جاری در تبریز برگزار می‌شود. با توجه به عدم حضور تیم ماکائو در این مسابقات، ۱۱ تیم در دو گروه شش و پنج تیمی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

تیم ماکائو با تیم‌های ایران، کره جنوبی، کویت، بحرین و عراق در گروه ب همگروه بود و قرار بود روز شنیه از ساعت ۱۹ به مصاف تیم ملی ایران برود.

با توجه به عدم حضور تیم ماکائو در رقابت‌ها برنامه های گروه دوم رقابت‌ها تغییر یافت و روز شنبه تنها دو بازی برگزار خواهد شد. در روز آغازین این رقابت ها از ساعت ۱۶ تیم های عراق و کویت به مصاف هم می روند و ساعت ۱۸ مراسم افتتاحیه و از ساعت ۱۹ تیم های بحرین و کره جنوبی برابر هم قرار می گیرند و تیم ایران استراحت می کند.

تیم‌های قطر(قهرمان دوره گذشته)، عربستان، ژاپن، ازبکستان، سوریه و عمان در گروه الف این رقابت ها جای دارند. سه تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در رقابت های جام جهانی سال ۲۰۱۵ برزیل را کسب خواهند کرد.

تیم ملی جوانان کشورمان در مرحله گروهی این رقابت‌ها ۱۳ مرداد با عراق، ۱۵ مرداد با کویت، ۱۷ مرداد با کره جنوبی و ۱۹ مرداد با بحرین رقابت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز