خبرگزاری کار ایران

واترپلوی‌جوانان‌جهان - استانبول؛

جوانان‌ واترپلو مغلوب ژاپن شدند / تکرار نتیجه فینال آسیا با مربی‌آلمانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۲۴۴

تیم واترپلوی جوانان ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های جوانان جهان در ترکیه به مصاف تیم ژاپن رفت که ملی پوشان ایران در این دیدار بازی را با نتیجه ۱۲ بر ۳ به حریف خود واگذار کردند.

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران نخستین بازی خود را در چارچوب مسابقات جوانان جهان به ژاپن واگذار کرد.

به گزارش ایلنا، تیم واترپلوی جوانان ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های جوانان جهان در ترکیه از ساعت ۱۳:۰۰ به وقت محلی به مصاف تیم ملی ژاپن رفت که ملی پوشان ایران در این دیدار بازی را با نتیجه ۱۲ بر ۳ به حریف خود واگذار کردند.

این نتیجه در حالی برای ملی‌پوشان ایران به دست آمد که تیم ژاپن در کوارتر اول و دوم با استفاده از ضد حملات توانست با ۷ گل پیش بیافتد. در حالی که بازیکنان کشورمان در نهایت تنها توانستند ۲ بار دروازه حریف خود را باز کنند.

نیمه دوم بازی در حالی آغاز شد که بازیکنان ایران برای جبران نتیجه به آب زدند و عملکرد بهتری را نسبت به نیمه اول داشتند. ایران در نیمه دوم توانست برتری محسوسی نسبت ژاپن داشته باشد. در ابتدای این نیمه بازیکنان ایران گل سوم را نیز وارد دروازه حریف کردند اما در ادامه ژاپنی‌ها مجددا توانستند نبض بازی را در دست بگیرند و در نهایت بازی با نتیجه ۱۲ بر ۳ به سود چشم بادامی‌ها پایان یافت.
تیم جوانان کشورمان سال گذشته با مربی ایرانی(وحید رضایی) در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با همین نتیجه مغلوب ژاپن شده بود.
تیم جوانان ایران فردا یکشنبه در دومین دیدار خود به مصاف تیم واترپلو جوانان استرالیا می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز