خبرگزاری کار ایران

با میزبانی تبریزی ها؛

مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا از فردا آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۷۸

در این رقابت‌ها در گروه الف تیم‌های قطر، عربستان، ژاپن، ازبکستان، سوریه و عمان و در گروه ب تیم های ایران کره جنوبی، کویت، بحرین، عراق و ماکائو حضور دارند و از ۱۱ مرداد رقابت خود را در تبریز آغاز خواهند کرد.

چهاردهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا با حضور ۱۲ بر‌تر آسیا در دو گروه ۶ تیمی از ۱۱ الی ۲۳ مرداد به میزبانی کلانشهر تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این رقابت‌ها در گروه الف تیم‌های قطر(قهرمان دوره گذشته)، عربستان، ژاپن، ازبکستان، سوریه و عمان و در گروه ب تیمهای ایران کره جنوبی، کویت، بحرین، عراق و ماکائو حضور دارند و از ۱۱ مرداد رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

سه تیم بر‌تر این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی سال ۲۰۱۵ برزیل را کسب خواهند کرد.

تیم ملی جوانان کشورمان هم با تیم‌های عراق، ماکائو، کره جنوبی، بحرین و کویت در گروه دوم همگروه بود و ۱۱ مرداد با ماکائو، ۱۳ مرداد با عراق، ۱۵ مرداد با کویت، ۱۷ مرداد با کره جنوبی و ۱۹ مرداد با بحرین در مرحله گروهی رقابت خواهد کرد.

- اسبقیان: با کیفیت‌ترین رقابت ها را برگزار خواهیم کرد

در همین راستا نشست سرپرست فدراسیون هندبال کشور با اعضاء و دبیران کمیته‌های اجرایی و برگزاری چهاردهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی جوانانآسیا در تبریز برگزار شد.

در این نشست که خسرو نصیری سرپرست فدراسیون هندبال کشور، سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، داود توکلی نماینده فنی و رییس کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا، مسئولین و دبیران کمیته‌های ۹ گانه حضور داشتند در خصوص روند اجرای اقدامات کمیته‌ها، مراسم افتتاحیه، اسکان تیم‌ها و برگزاری رقابت‌ها تبادل نظر شد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و رییس ستاد برگزاری رقابت‌ها در این نشست تأکید کرد: با کیفیت‌ترین رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا را در تبریز برگزار خواهیم کرد.

سید محمد شروین اسبقیان افزود: تعهد اخلاقی به ورزش کشور رقابتهایی را برگزار خواهیم کرد که درشان و منزلت ایران اسلامی و استان خواهد بود.

وی تأکید کرد: تمامی تمهیدات و هماهنگی‌ها و نیازهای رقابت‌ها برطرف شده و تیم‌ها و اعضاء کادر فنی و برگزاری در حال ورود به تبریز هستند و بدون هیچ مشکلی آماده آغاز رقابتهای مهیج و با نظم و انضباط هستیم.

اسبقیان تصریح کرد: توان مدیریتی و اجرایی و فرهنگ غنی ایران و آذربایجان را در چهاردهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز به جهانیان و کشورهای آسیایی نشان خواهیم داد و با برگزاری این رقابت‌ها امنیت، اقتدار، فضای آرام و مه‌مان نوازی ایرانیان و آذربایجان‌ها را علیه تبلیغات سوء دشمنان نظام و اسلام به جهانیان نشان خواهیم داد.

- تیمهای ملی هندبال جوانان کویت، قطر و بحرین وارد تبریزشدند

گزارش خبرنگار ما حاکی است تیم‌های ملی هندبال جوانان کویت، قطر و بحرین دیروز وارد تبریز شدند

تیم ملی کویت و عراق اولین دیدار رقابت‌ها را روز شنبه ۱۱ مرداد ساعت ۱۴ برگزار خواهند کرد.

تیم ملی بحرین اولین دیدار خود را با کره جنوبی روز شنبه ۱۱ مرداد ساعت ۱۶ و قطر اولین دیدار خود را با ژاپن روز یکشنبه ساعت ۱۹ برگزار خواهد کرد.

-جاسم الدیاب مدیر فنی فدراسیون هندبال آسیا و هیت همراهش نیز وارد تبریزشدند

بر پایه همین گزارش جاسم الدیاب مدیر فنی فدراسیون هندبال آسیا نیز به همراه ۶ کادر فنی و داور از کشورهای کویت، مصر و هندوستان وارد تبریز شدند.

در مراسم استقبال ابراهیم فیروزی مشاور مدیر و امور بین الملل اداره کل ورزش و جوانان و علیرضا موسویان رییس هیات هندبال و دبیر ستاد اجرایی حضور داشتند.

در این دوره از رقابت‌ها بدر الدیاب از کویت قائم مقام فدراسیون هندبال آسیا، دکتر احمد ابواللیل از کویت مدیر اجرائی فدراسیون هندبال آسیا، امین البروانی از عمان نماینده فدراسیون هندبال آسیا، جاسم الدیاب از کویت مدیر فنی فدراسیون هندبال آسیا به عنوان اعضاء فدراسیون هندبال آسیا در تبریز حضور خواهند داشت.

- تبم ملی عربستان وارد تبریزشد

گزارش خبرنگار ما حاکی است تبم ملی عربستان نیز دیروز برای حضور در این رقابت‌ها وارد تبریز شد.

تیم ملی عربستان در گروه اول رقابت‌ها با تیمهای قطر، ژاپن، ازبکستان، سوریه و عمان همگروه بوده و اولین دیدار خود را روز یکشنبه ۱۲ مرداد ساعت ۱۵ با ازبکستان برگزار خواهد کرد.

تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، نیز وارد تبریز شده‌اند

همین گزارش حاکی است همچنین تیمهای ژاپن، کره جنوبی، نیز وارد تبریز شده‌اند و تیمهای عمان، ماکائو، عراق، سوریه و ازبکستان تا روز رقابت‌ها وارد تبریز خواهند شد.

-پیام سرپرست فدراسیون هندبال: میزبانی این رقابت‌ها تبریزافتخار بزرگی برای ورزش هندبال کشوراست

سرپرست فدراسیون هندبال کشور نیز در پیامی به چهاردهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان ۲۰۱۴ آسیا در تبریز تأکید کرد: میزبانی چهاردهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان ۲۰۱۴ آسیا در تبریز افتخار بزرگی برای ورزش هندبال کشور است.

خسرو نصیری در پیام خود آورده است: ضمن خوش آمدپویی به همه میهمانان عزیز که از کشورهای دوست و برادر در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شرکت می‌کنند.

بسیار خرسندم و خدای بزرگ را سپاسپگزارم که میزبانی این مسابقات مهم را بعهده گرفته‌ایم و اطمینان دارم که مردم می‌ه‌مان نواز و مسئولان پرتلاش و شایسته شهر زیبا و تاریخی تبریز همه کوشش خود را در جهت فراهم آوردن آسایش و رفاه میهمانان گرامی بکار خواهند گرفت.

وی در ادامه تصریح کرده است: آرزو می‌کنم این مسابقات در ‌‌نهایت آرامش، آسایش و با حفظ روحیه جوانمردی و در کمال صدافت و پاکی برگزار شود و میهمانان ما در ایران و شهر زیبای تبریز روزهای خوب و خوشی را سپری نمایند و به سلامت و تندرستی و با خاطره‌ای خوش به کشورهای خویش بازگردند.

نصیری در پایان آورده است: اینجانب لازم می‌دانم که از همه مسئولان محترم کنفدراسیون هندبال اسیا و نیز مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان و همچنین استاندارمحترم و مدیر شایسته ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و دیگر مدیران استان که ‌‌نهایت همکاری را در برگزاری این رویداد مهم مبذول نمودند قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

- نگاهی به برنامه‌های رقابت‌ها

آماده سازی چهاردهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز روز‌ها و ساعات نهایی خود را طی می‌کند و بر اساس اعلام کمیته فنی رقابت‌ها جمعه ۱۰ مرداد ساعت ۱۸ جلسه فنی رقابت‌ها با حضور ستاد اجرایی و نمایندگان کنفدراسیون هندبال اسیا و مربیان و سرپرستان تیم‌ها برگزار خواهد شد.

همچنین دیروز تمرین نهایی برای اجرای نحوه مراسم افتتاحیه و ورود تیم‌ها به زمین و نحوه اغاز رقابت‌ها با حضور کادر برگزاری تمرین اجرا شد.

روز شنبه ۱۱ مرداد از ساعت ۱۴ عراق – کویت، از ساعت ۱۶ بحرین – کره جنوبی دیدار خواهند داشت و از ساعت ۱۸ مراسم افتتاحیه رقابت‌ها برگزار تا رقابت‌ها رسما آغاز شود و در ادامه از ساعت ۱۹ تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به مصاف تیم ماکائو می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز