خبرگزاری کار ایران

ارتقاء دانش مربیان ایرانی با دوره های آموزشی؛

اسکندری: باید جایگاه ایران دربیلیارد جهان ارتقا یابد / تجهیز آکادمی مطابق استانداردهای جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۶۱

در نظر داریم از ژوزف لو مربی برجسته بیلیارد برای هدایت تیم ملی و برگزاری دوره های آموزشی با هدف ارتقاء سطح دانش مربیان کشورمان بهره بگیریم.

رییس فدراسیون بولینگ وبیلیارد حضور مداوم و مستمر ملی پوشان اسنوکر کشورمان در میادین رقابتی را مهمترین دلیل رشد این ورزش در سطوح ملی و بین المللی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، هاشم اسکندری با اشاره به جایگاه نایب قهرمانی بازیکنان بیلیارد کشورمان در جهان اظهار داشت: این عنوان ها باید توسط جوانان ورزشکار کشورمان حفظ و ارتقاء پیدا کند.

وی راهکار تثبیت، حفظ و ارتقاء جایگاه رشته های بیلیاردی ایران در جهان را حضور مداوم و مستمر در مسابقات مختلف عنوان کرد و گفت: با وجود تمام مشکلاتی که داریم، ورزشکاران مان را به تمام رویدادهای مهم اعزام می کنیم تا ضمن کسب تجربیات بیشتر در آمادگی همیشگی قرار داشته باشند.

رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد خاطر نشان ساخت: برای ما اعتلای نام ایران از اهمیت به سزایی برخوردار است به همین منظور تمامی مقدمات را مهیا کرده ایم.

وی در ادامه استفاده از مربیان خارجی با هدف توسعه قهرمانی و آماده سازی ملی پوشان کشورمان برای حضور پر قدرت در رویدادهای مهم بین المللی را بسیار موثر دانست و گفت: در نظر داریم از ژوزف لو مربی برجسته بیلیارد برای هدایت تیم ملی و برگزاری دوره های آموزشی با هدف ارتقاء سطح دانش مربیان کشورمان بهره بگیریم.

هاشم اسکندری تصریح کرد: به غیر از این مربی، به طور منظم ار مربیان مختلف و طراز اول جهان دعوت خواهیم کرد تا در زمان های مختلف به ایران سفر کنند تا از دانش علمی و حرفه ای آنها استفاده کنند.

وی همچنین در این گفت و گو به آکادمی بیلیارد در مجموعه ورزشی انقلاب اشاره کرد و در این خصوص گفت: این مجموعه با بهترین امکانات و بر اساس آخرین استانداردهای جهانی تجهیز شده که انشا الله دوره های آموزشی و اردوها از این به بعد در این آکادمی برگزار شود.

رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ادامه داد: خوشبختانه بچه های ما در سطحی هستند که خیلی از کشورها تمایل دارند کنار ما تمرین کنند؛ کشورهایی نظیر هنگ کنگ، پاکستان و سوریه ازجمله این کشورها هستند.

وی همچنین از اعزام سهیل واحدی به هنگ کنگ خبر داد و افزود: این ملی پوش کشورمان که عنوان نایب قهرمانی جهان را در کارنامه حرفه ای خود به ثبت رسانیده در آکادمی این کشور دوره های پیشرفته را پشت سر می گذراند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز