خبرگزاری کار ایران

محجوب نگاه همه مربیان را به خود جلب کرد؛

میراسماعیلی: جودوکاران در اردوی سوچی خستگی‌ناپذیر ظاهر شدند / حضور کمیته داوران اروپا در کمپ

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۱۳۰

جودوکاران ما در اردوی سوچی پرتلاش و خستگی ناپذیر ظاهرشده اند و مبارزه محجوب و قاسم اف توجه همه مربیان را جلب کرده بود.

مدیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون جودو گفت: جودوکاران ما در اردوی سوچی پرتلاش و خستگی ناپذیر ظاهرشده اند و مبارزه محجوب و قاسم اف توجه همه مربیان را جلب کرده بود.

به گزارش ایلنا، آرش میراسماعیلی درباره اردوی مشترک سوچی اذعان کرد: این اردو در کمپ المپیک روسیه واقع در سوچی در حال برگزاری است و روسیه با تمام قهرمان جهان و المپیکش(هر وزن ۶ نفر) در اردو حاضر شده، همچنین کشورهای هلند، آذربایجان، ازبکستان، بلاروس، لیتوانی، چک، مولداوی، مونته‌نگرو، تونس، استونی، مصر، ترکیه، یونان، اسلواکی، ارمنستان، آمریکا، اتریش با نفراتی همچون خاربلایف، عیسی اف، مودرانف(قهرمانان المپیک) به همراه تنگریف، سیبیرف، رمزالدین، قربانف، استیون، قاسم‌اف والخان، محمداف، فیصل، سعیداف و ایلیادیس در اردو شرکت کرده‌اند. جودوکاران کره‌شمالی هم که برای اولین بار است به این کمپ‌ها آمده‌اند.

وی ادامه داد: اردو از همه امکانات لازم از جمله سالن‌های بدنسازی و سالن رشته‌های مختلف برخوردار است، ۶ تخته تاتامی با حاشیه ایمنی در سالن جودو برای تمرین وجود دارد، به علت شلوغی و جلوگیری از آسیب دیدگی تمرینات در دو زمان برگزار می‌شود، ضمن اینکه محل استقرار ما در هتل وسنا است.

نایب رئیس فدراسیون جودو درخصوص وضعیت ۳ جودوکار کشورمان تصریح کرد: جودوکاران ما خستگی‌ناپذیر و پرتلاش ظاهر شده اند، امیر قاسنی‌نژاد پای ثابت تمام مبارزات است، سعید ملایی هم برای مبارزه مقابل بهترین‌های وزن خودش تلاش تحسین برانگیزی دارد، جواد محجوب هم در رویارویی با قاسم‌اف به قدری تماشایی ظاهر شد که نظر تمامی مربیان حاضر در کمپ به مبارزه‌اش جلب شد.

میراسماعیلی با بیان اینکه تمرین درکنار قهرمانان جهان و المپیک یکی از عوامل پیشرفت جودوکاران ایران است، از حضور کمیته داوران اروپا در اردو خبر داد: کمیته داوران اروپا بر سر تمرینات حاضر هستند و به اشکالات ورزشکاران و مربیان در بحثداوری رسیدگی کرده و آنها را برطرف می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز