خبرگزاری کار ایران

در پی اجرای قانون در انتخابات فدراسیون ها؛

رییس سازمان بازرسی کل کشور از اقدامات گودرزی تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۵۶

رییس سازمان بازرسی کل کشور از اقدامات گودرزی وزیر ورزش و جوانان در پیش گرفتن رویه ای مناسب در مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی و کمیته ملی المپیک، تقدیر و تشکر کرد.

ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه ای به دکتر روحانی ریاست محترم جمهور، از اقدامات دکتر گودرزی در وزارت ورزش و جوانان تشکر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سازمان بازرسی کل کشور در راستای ایفای وظایف ذاتی خود در سال های اخیر هم زمان با برگزاری مجامع انتخاباتی فدارسیون های ورزشی و کمیته ملی المپیک مبادرت به بررسی تصدی هم زمان مسئولین کشور و همچنین منع حضور بازنشستگان در دستگاه های اجرایی نموده است. در این راستا با کسب اطلاعات لازم، به منظور پیشگیری از وقوع تخلف و سوء جریانات، مراتب را با ذکر مستندات قانونی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نموده است. با توجه به این قوانین، وزارت ورزش و جوانان به نحو شایسته و با تاکید بر رعایت قانون بر این امر پافشاری کرده است.

در همین راستا ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور طی نامه ای به دکتر حسن روحانی ریاست محترم دولت تدبیر و امید از اقدامات گودرزی وزیر ورزش و جوانان در پیش گرفتن رویه ای مناسب در مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی و کمیته ملی المپیک، تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا این قانونمندی در وزارت ورزش و جوانان تداوم داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز