خبرگزاری کار ایران

روز خوب آمریکایی ها بود؛

معروف: حرفی برای گفتن نداشتیم / برای خوشحالی هواداران برنز را می گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۲۲

تلاش می کنیم در بازی فردا برای خوشحالی هواداران برنده از زمین بیرون بیاییم تا با کسب مدال برنز پاسخ محبت های آنها را بدهیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان تاکید کرد فردا برای خوشحال کردن هواداران تیم ملی تلاش می کنند مدال برنز را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سعید معروف پس از شکست مقابل امریکا در نشست خبری اظهار داشت: امروز برای ایران روز بدی نبود، اما روز خوب آمریکایی ها بود چراکه خیلی کامل و بی نقص بازی کردند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ادامه داد: نمی خواهم این باخت را توجیه کنم چون هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم. این شکست به ما نشان داد که والیبال یک ورزش قدرتی و زوری نیست و فکر و هوش و داشتن تاکتیک و برنامه مناسب تیم را به پیروزی می رساند.

وی همچنین با بیان اینکه بازیکنان آمریکا قدرتمند بودند، تاکید کرد: تیم ما برای برنده شدن نیاز داشت که بهتر بازی کند، اما اگر ۱۰ گیم دیگر هم بازی می کردیم، ۹ گیم را به آنها می باختیم. شکست ما در این مسابقه اصلا به پایین آمدن توانایی بدنی ما ربطی نداشت بلکه تیم حریف از تاکتیک خوبی استفاده کرده بود و برنامه های ما را از کار انداخت.

معرف با بیان اینکه ما در این دوره از مسابقات عملکرد خوبی داشتیم، اضافه کرد: تیم ما و همچنین تماشاگران ما در این دوره از رقابت ها فوق العاده بودند.

وی در پایان متذکر شد: تلاش می کنیم در بازی فردا برای خوشحالی هواداران برنده از زمین بیرون بیاییم تا با کسب مدال برنز پاسخ محبت های آنها را بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز