خبرگزاری کار ایران

شکست روسیه و برزیل دور از دسترس نیست؛

میرزاجانپور: می‌توانیم روی سکوی‌جهانی برویم / کواچ دوست دارد جنگنده باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۴۲۳

من با فنرباغچه ترکیه قرارداد بستم اما به دلیل مشکلات خودشان کنسل شد چون اول قرار بود یورو بدهند اما تبدیل به دلار کردند و من هم قبول نکردم و قرارداد فسخ شد

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان معتقد است قرار گرفتن ایران روی سکوی لیگ جهانی به عملکرد شاگردان کواچ بستگی دارد، چراکه در این مسابقات هیچ تیمی نمی‌تواند برای ما تصمیم بگیرد، بلکه خودمان باید بخواهیم تا در این تورنمنت بزرگ و معتبر نتیجه بگیریم.

گفت‌وگوی خبرنگار ایلنا با مجتبی میرزاجانپور که همراه با تیم ملی در دومین سال حضور والیبال ایران در لیگ جهانی درخشش خیره‌کننده‌ای داشته و با هدایت کواچ به فینال لیگ جهانی رسیده را در ادامه بخوانید:

قرار است در مرحله نهایی لیگ جهانی بازی کنیم. فکر می‌کنی در این مرحله چه نتایجی کسب کنیم؟
ما ۲ بازی حساس با برزیل و روسیه داریم که از تیم‌‌های قدرتمند جهان هستند و بسیار سطح بالا هستند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که خوب بازی کنیم و دور از دسترس نیست این دو تیم را شکست دهیم. اگر تیمی کار کنیم و مثل دور مقدماتی بازی کنیم می‌توانیم روی سکو باشیم.

به نظر تو بازی با روسیه سخت‌تر است یا برزیل؟
هر دو تیم خوب هستند و خصوصیات خاص خودشان را دارند، اما جلوی هر کدام از آنها باید با یک تاکتیک خاص بازی کنیم تا با کمک کادر فنی نتیجه بگیریم.

در این مسابقات شانس قهرمانی داریم؟
نمی‌شود گفت برای قهرمانی به این مسابقات می‌رویم، اما می‌توانیم برویم و خوب بازی کنیم. اگر بخواهیم می‌توانیم نتیجه بگیریم. مهم ما هستیم و خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم، نه اینکه تیم‌های دیگر برای ما تصمیم بگیرند. ما خودمان باید بخواهیم، اما با حرف نمی‌شود و باید بخواهیم و تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.

کار کردن با کواچ چطور است؟
خیلی خوب است. کواچ با اینکه از بازیکنان ما شناخت نداشت، اما در طول ۳ ماه خوب نتیجه گرفت. از نظر اخلاقی هم خیلی خوب است و انگیزه بالایی دارد و با بچه‌های تیم خیلی رفیق است و دوست دارد همیشه تیمش پیروز باشد. کواچ دوست دارد بازیکنانش جنگنده باشند.

برای فصل‌آینده تصمیم گرفته‌ای؟
من با فنر باغچه ترکیه قرارداد بستم، اما به دلیل مشکلات خودشان کنسل شد، چون اول قرار بود یورو بدهند، اما تبدیل به دلار کردند و من هم قبول نکردم و قرارداد فسخ شد. ورونای ایتالیا هم به من پیشنهاد داده، اما با پیکان قرارداد بستم و در لیگ ایران می‌مانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز