خبرگزاری کار ایران

به مدت یک هفته در نقده برگزار می شود؛

اردوی هاکی بازان ایران برای لیگ جهانی و بازی های آسیایی

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۵۵۴

اولین دوره اردوی ملی‌پوشان هاکی چمنی برای حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ و لیگ جهانی هاکی چمنی از بیستم تیر ماه به مدت یک هفته به میزبانی نقده برپا خواهد شد.

اولین اردوی تیم ملی هاکی چمنی با حضور ۲۶ ورزشکار برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، اولین دوره اردوی ملی‌پوشان هاکی چمنی برای حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ و لیگ جهانی هاکی چمنی از بیستم تیر ماه به مدت یک هفته به میزبانی نقده برپا خواهد شد.

ملی پوشان هاکی چمنی ایران از ۱۴ تا ۱۶شهریور ماه برای حضور در اولین دوره لیگ جهانی هاکی چمنی عازم عمان می شوند.

همچنین تیم ملی هاکی چمنی ایران که برای اولین بار سهمیه بازی های آسیایی گرفته، امیدوار است در این بازیها بتواند در بین ۱۰ تیم اول قرار گیرد.

بازیکنان منتخب تا ۲۷ تیرماه زیر نظر کادر فنی متشکل از رجب نورانی و ابوالفضل یوسفی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

علیرضا چزانی، سجاد نوری، وحید فتحی، بهنام سعدی، ساسان حاتمی نژاد، محسن قاسمی، رضا رحیمی پور، شایان بزرگ زاده، یعقوب بهرامی، بهداد بیرانوند، محمد کریمی، مسعود بهلولی، محسن بهلولی، کاوه ملکی، محمد اثنی عشریری، رضا نوروززاده، وحید صمدی، پیام لشکری، امیر اروئی، حمید نورانیان، نوید طاهری راد، محمد حسین زاده، نیما حیدری، احسان گلستانی نیا، علی محبی و مسعود مراتی بازیکنان دعوت شده به اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی چمنی ایران هستند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز