خبرگزاری کار ایران

پورحسن در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

کناره‌گیری باریج اسانس از لیگ والیبال / احتمال کاهش تیم‌های لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۹۴

مدیرعامل شرکت باریج اسانس کاشان عنوان کردند به دلیل اینکه سال گذشته تمامی اعتبارات سال ۹۳ را هزینه کردند و بودجه‌ای در اختیار ندارند امسال قادر به تیم‌داری در رقابت‌های لیگ برتر نیستند.

رئیس سازمان لیگ والیبال از کناره‌گیری تیم باریج اسانس از رقابت‌های لیگ برتر خبر داد و آن را به دلیل عدم برنامه‌ریزی و مدیریت غلط مسئولان این تیم عنوان کرد.

منوچهر پورحسن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: در گفت‌وگویی که با خانم حجازی مدیرعامل شرکت باریج اسانس کاشان داشتم عنوان کردند به دلیل اینکه سال گذشته تمامی اعتبارات سال ۹۳ را هزینه کردند و بودجه‌ای در اختیار ندارند امسال قادر به تیم‌داری در رقابت‌های لیگ برتر نیستند.

وی اظهار داشت: این امر به دلیل برنامه‌ریزی غلط و مدیریت نامناسب این تیم اتفاق افتاده و متاسانه باید شاهد آن باشیم تا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر در فصل جدید از دست بدهیم.

وی در مورد اینکه با کناره‌گیری باریج اسانس وضعیت فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر چه خواهد شد اظهار داشت: احتمالا یا تعداد تیم‌های لیگ برتر کاهش خواهد یافت و یا یک تیم اصفهانی که احتمالا ذوب‌آهن خواهد بود جایگزین تیم باریج‌ اسانس خواهد شد.

پورحسن با بیان اینکه تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال اعلام آمادگی کردند اظهار داشت: ما نگزیر هستیم تا تعداد تیم‌های لیگ را با عدد زوج برگزار کنیم و بر این اساس یا یک تیم به تیم‌های لیگ برتر اضافه می‌شود یا تعداد تیم‌ها را به ۱۲ تیم کاهش خواهیم داد.

رئیس سازمان لیگ والیبال با بیان اینکه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از نیمه دوم مهر آغاز خواهد شد درباره نحوه برگزاری مسابقات و یک یا دو گروهی شدن این مسابقات تصریح کرد: در صورتی که تعداد تیم‌ها ۱۴ تیم باید مسابقات را در دو گروه و در صورتی که تیم های شرکت کننده ۱۲ گروه باشد رقابت‌ها در یک گروه برگزار خواهیم کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود همچنین یادآور شد: تیم متین ورامین برای حضور در لیگ برتر وضعیت نامشخصی دارد و هنوز شرایط خود را روشن نکرده ولی تیم شهرداری ورامین اعلام آمادگی کرده در صورتی که این تیم از لیگ برتر کناره‌گیری کند آماده است با امتیاز تیم متین ورامین در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز