خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لیگ جهانی والیبال؛

معدنی: لهستان محکوم به برد است / با تمام قوا و توان به میدان می رویم

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۶۸۱

کواچ ارتباط خوبی با ملی پوشان برقرار کرده است و به طور کلی باید بگویم که همه متحد و یک دست شده ایم تا والیبال ایران در مسابقات پیش روی خود نتایج خوبی به دست آورد.

مربی تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین جلسه تمرینی ملی پوشان کشورمان در لهستان گفت: تیم لهستان محکوم به برد است چون برای صعود، به پیروزی و کسب امتیاز نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، حسین معدنی در خصوص دیدارهای هفته هفتم رقابت های لیگ جهانی والیبال و مسابقات تیم های ایران و لهستان اظهار داشت: لهستان در ترکیب خود بازیکنان بزرگ و حرفه ای دارد. نقطه قوت آنها روی دریافت در سرویس های پرشی موجی است. بنابراین ما باید با دفاع خوب خود آنها را شکست دهیم.

وی افزود: اولین جلسه تمرینی تیم با وجود خستگی ملی پوشان که ناشی از طولانی بودن پرواز ها بود در شرایط طبیعی و مطلوبی برگزار شد. به طور حتم وضعیت تیم در تمرینات بعدی به مراتب بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسجل شدن صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۴ باعثمی شود بازیکنان مسابقه این هفته را دست کم بگیرند؟ گفت: کواچ معتقد است که بازیکنان باید با تمام قوا و توان در لهستان به مصاف حریف بروند و بازی های این مرحله را با نتیجه خوبی به پایان برسانند. خوشبتانه ملی پوشان هم این وضعیت را درک کرده و این دو دیدار را هم جدی خواهند گرفت. ما باید مقابل تماشاگران لهستانی نمایش خوبی از قدرت والیبال خود داشته باشیم.

معدنی یادآورشد: امسال والیبال ایران در گروه سختی قرار داشت. کمتر کسی فکر می کرد که تیم ملی بتواند در رقابت های امسال نتایج قابل قبول و خوبی را به دست آورد ولی ما از کار گروهی خوبی در این پیکارها بهره بردیم و نوع اجرای لیگ جهانی هم این اجازه را به ما داد که در تهران هم بتوانیم به مصاف رقبای خود برویم.

وی در ادامه گفت: ما سال گذشته ۴ بازی خانگی انجام دادیم ولی امسال ۶ دیدار را در تهران میزبان بودیم و توانستیم از این تعداد ۵ برد خوب را در کارنامه خود ثبت کنیم. این نوع نتیجه گیری حاکی از بالا رفتن سطح کیفی کار ملی پوشان در رقابت های سال جاری است.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال با مثبت ارزیابی کردن نوع اجرای مسابقات لیگ جهانی امسال خاطر نشان کرد: امسال این مسابقات با فلسفه لیگ جهانی همخوانی دارد چون بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار شد و ما توانستیم از میزبانی های خود بهترین استفاده را داشته باشیم. تماشاگران ما هم با نحوه بازی آنها آشنا شدند. این موضوع دستاوردهای حرفه ای را برای والیبال ایران به همراه داشت.

معدنی در خصوص مصدومیت شهرام محمودی و احتمال عدم حضور وی در مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی اظهارداشت: شهرام امسال یکی از بهترین سال های تمرینی خود را پشت سر گذاشت و توانست به خوبی آمادگی خود را حفظ کند و بازی به بازی بهتر شود اما متأسفانه دچار مصدومیت شد. امیدوارم وی به سرعت بهبود پیدا کند. اما در شرایط کنونی رضا قراء باید به جای وی در ترکیب حاضر شود به نظرم این فرصت خوبی برای وی است و باید از آن نهایت بهره برداری را داشته باشد. ما باید خود را با این شرایط سازگار کنیم تا به تیم ضربه وارد نشود.

وی حضور کواچ به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی و در فاز مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: وی از وقتی همراه تیم ملی شده فقط در مسابقات حضور داشته و این مساله باعثشد چه از نظر روحی و په از نظر روانی کمک بزرگی به والیبال ایران بکند. کواچ ارتباط خوبی با ملی پوشان برقرار کرده است و با همکارانش گروه خوبی را تشکیل داده اند که در مجموع روی کار تیم ما تأثیرگذار است. به طور کلی باید بگویم که همه متحد و یک دست شده ایم تا والیبال ایران در مسابقات پیش روی خود نتایج خوبی به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز