خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

حضور رییس کمیته ملی المپیک در فدراسیون تکواندو

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۴۵

رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با حضور در فدراسیون تکواندو با مسئولان و کادر فنی این فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با حضور در فدراسیون تکواندو با مسئولان و کادر فنی این فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، در دور دوم از نشست های مسئولان کمیته ملی المپیک با روسای فدراسیون‌ها و کادر فنی اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون، صبح امروز کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر کل و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در فدراسیون تکواندو با مسئولان این فدراسیون و اعضای کادر فنی دیدار و گفت‌وگو کردند.

***

هاشمی: تکواندو بدون حاشیه بکار خود ادامه می دهد

در ابتدای این دیدار کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به حضور در ۲ رویداد مهم بازیهای آسیایی اینچئون و المپیک نوجوانان اظهار داشت: با توجه به نتایج کسب شده در دوره های گذشته انتظارات از ورزش کشور بالا رفته و به رغم تغییر شرایط اعضای هیات اجرایی به شدت پیگیر مطالبات و درخواست های فدراسیون ها برای آماده سازی ورزشکاران برای حضور در بازیها و رقابتهای پیش رو هستیم. به رغم برخی کمبودهایی که وجود دارد تاکنون تمام تلاش خود را برای آماده سازی و رفع کمبودهای تیم های اعزامی انجام دادیم.

***

شهنازی: هوگوپوشان همیشه در بازی‌های آسیایی مدال آور بوده اند

سپس شاهرخ شهنازی دبیر کل ضمن مطلوب دانستن وضعیت آمادگی تکواندو کاران گفت: تکواندو همیشه جزو رشته های مدال آور در بازیهای آسیایی بوده و انتظار می رود در این دوره از رقابتها که تیم با ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه راهی اینچئون می شود، شاهد نتایج خوبی از سوی آنها باشیم.

***

پولادگر: اخلاق مداری سرلوحه برنامه های ماست

در ادامه سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن اشاره به اردوی های آماده سازی تیمهای ملی آقایان و بانوان اظهار داشت: طبق برنامه تمامی کارهای آماده سازی تیم های ملی در حال اجراست اما یکی از اهداف مهم فدراسیون در سالجاری توجه به مسائل فرهنگی و اخلاقی ورزشکاران است و به همین دلیل حتی اقدام به امضای تفاهم نامه ای با جامعه المصطفی در این زمینه کردیم.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص وضعیت تیم های ملی تکواندو خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم های ملی بانوان و آقایان در خصوص وضعیت فعلی تیمشان نکات لازم را اعلام کردند، هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر در اردوی بانوان و آقایان بوده و در نظر داریم ۲ اعزام به کره و چین نیز داشته باشیم. در بخش بانوان هنوز قیاس تکواندو مردان و زنان زود است چرا که تکواندو مردان سالها زودتر از بانوان شروع بکار کرده و وارد عرصه مدال آوری جهانی شده است، اما برای تیم ملی اعزامی بانوان به بازیهای آسیایی ممکن است ۲ اعزام برون مرزی داشته باشیم.

پولادگر در ادامه ضمن تایید صحبت ذوالقدر مبنی بر اینکه عامل انگیزشی تاثیر بسزایی در موفقیت ورزشکاران می تواند داشته باشد، افزود: بدون تردید توجه به این مقوله می تواند تاثیر بسزایی در افزایش انگیزه کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی داشته باشد به خصوص که چند سالی می شود، قهرمانان ما جوایز نقدی خود را دریافت نکرده اند.

در خاتمه کیومرثهاشمی ضمن مطلوب دانستن وضعیت آماده سازی تکواندو کاران خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌های اجرا شده تمرینات آماده‌سازی تکواندو روند مطلوبی دارد و با توجه به تعامل خوبی که بین مجموعه موفق فدراسیون و عوامل رسانه وجود دارد، در تکواندو هیچ حاشیه‌ای نیست.

هاشمی در خاتمه تصریح کرد: بدون تردید برای مسئولان کمیته ملی المپیک نیز ایجاد عامل انگیزشی برای ورزشکارارن مهم است و ما به این موضوع هم فکر می‌کنیم و امیدواریم کاروان اعزامی کشورمان بدون دغدغه خاطر عازم بازیهای آسیایی شود.

در این دیدار کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر کل، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نائب رئیس بانوان، غلامحسن ذوالقدری رئیس سازمان تیم‌های ملی، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان و مینو مداح سرمربی تیم ملی بانوان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز