خبرگزاری کار ایران

برای کسب سهمیه پاارآسیایی اینچئون؛

مسابقات شنای جانبازان و معلولین با نظارت IPC برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۷۹۹۰۷

رقابت های قهرمانی کشور، با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود و برای اولین بار است که چنین رویدادی در تقویم رسمی IPC درج شده است.

این مسابقات با حضور ۱۰۰ شناگر از ۲۱ استان کشور طی روزهای پنجم و ششم تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین در خصوص این مسابقات گفت: رقابت های قهرمانی کشور، با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود و برای اولین بار است که چنین رویدادی در تقویم رسمی IPC درج شده است.

محمد حسین اقبالی افزود: به دلیل اینکه رقابت های قهرمانی کشور، برای کسب سهمیه مسابقات پاراآسیایی نیز هست، شرکت کنندگان با تمام توان در آن شرکت می کنند و همین مساله باعثافزایش سطح مسابقات خواهد بود.

اقبالی خاطر نشان کرد: در این مسابقات، کلیه استانداردهای مورد نظر در مسابقات جهانی رعایت شده و داوران رسمی روند برگزاری رقابت ها را رصد می کنند.

رئیس انجمن شنا افزود: حد نصاب مورد نظر برای این مسابقات، حد نصاب هایی است توسط کمیته برگزاری بازی های پاراآسیایی اینچئون مشخص شده و پس از انجام رقابت ها، افرادی که موفق به ثبت حد نصاب های مورد نظر شده باشند معرفی خواهند شد و در ادامه باید منتظر باشیم که با توجه به رکورهای ارسالی، چه تعداد سهمیه به کشور ما تعلق خواهد گرفت.

رقابت‌های قهرمانی کشور شنا جانبازان و معلولین، با نظارت IPC، طی روزهای پنجم و ششم تیرماه در تهران، استخر مجموعه ورزشی آزادی، برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز