خبرگزاری کار ایران

با موافقت هیات امنا؛

باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه‌آزاد تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۰۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه صادقانه قدردان اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی هستیم گفت: در چهارمین جلسه این هیات، اعضا به اتفاق آرا با تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد موافقت کردند.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه صادقانه قدردان اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد هستیم، گفت: در چهارمین جلسه این هیات، اعضا به اتفاق آرا با تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، میرزاده در نشست خبری چهارمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد با بیان اینکه خوشبختانه در جلسه امروز نیز به مانند سه جلسه قبلی اعضای محترم هیات امنا با پیشنهادات دانشگاه موافقت کردند، گفت: مهمترین مصوبه جلسه امروز که به اتفاق آرا به تصویب اعضای هیات امنا رسید تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی افزود: دانشگاه آزاد در سطح کشور بالغ بر ۶۰۰ هزار متر مربع فضاهای ورزشی در اختیار دارد که اگر این فضای ورزشی را در کنار یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانشجوی این دانشگاه، جمعیت ۵ میلیون نفری فارغ التحصیلان و بیش از ۱۰۰ هزار صندلی و جایگاه ورزشی این مجموعه بزرگ آموزشی قرار دهیم به قابلیت های غیر قابل انکار این دانشگاه در بحثورزش خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز هیات امنا، کلیات اساس نامه باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد به تصویب رسید، گفت: نام باشگاه، تابعیت، مدت فعالیت، موضوع فعالیت، ارکان باشگاه که از مجمع عمومی، هیات مدیره و بازرسان تشکیل می شود و همچنین ترکیب مجمع عمومی از موضوعات مهم اساسنامه باشگاه بود که در جلسه امروز به تصویب اعضای هیات امنا رسید.

رئیس دانشگاه آزاد ادامه داد: با توجه به ساختار هیات امنا بررسی جزییات اساس نامه باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به کمیسیون دائمی هیات امنا واگذار شد تا با اختیارات ویژه خود این اساس نامه را بررسی و اصلاح و در نهایت تصویب و ابلاغ کند تا به زودی شاهد شروع به کار این باشگاه به عنوان یک موسسه غیر انتفاعی و غیر تجاری باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز