خبرگزاری کار ایران

در احکامی از سوی گودرزی؛

صادقی مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۴۴

وزیر ورزش و جوانان در احکام جداگانه ای مدیر کل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و مشاور امور علمی و فناوری خود را منصوب کرد.

در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، حیدر صادقی به عنوان مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در حکم محمود گودرزی به صادقی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تخصص شما به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان منصوب می شوید.

انتظار دارم با بکارگیری تجارب خود و امکانات و ظرفیت های کارشناسی موجود در جهت ارتقاء و تعالی امور بین الملل، توسعه ارتباطات بین الملل در حوزه های ورزش و جوانان، پیگیری توافق نامه ها و ساماندهی امور دارندگان کرسی در سازمان ها و نهاد های قاره ای و جهانی کوشا باشید.

بدیهی است معاونان و مدیران وزارت و سازمان های وابسته همکاری لازم را در انجام وظایف با جنابعالی معمول خواهند داشت. توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در حکمی حبیب هنری را به عنوان مشاور امور علمی و فناوری خود منصوب کرد.

در حکم دکتر محمود گودرزی به حبیب هنری آمده است: نظر به تعهد، ‌ شایستگی و تجارب ارزشمند شما به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور امور علمی و فناوری اینجانب منصوب می شوید.

انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات موجود در برقراری ارتباط با اساتید و صاحب نظران تربیت بدنی و علوم ورزشی، توسعه تعامل با مراکز علمی پژوهشی و همکاری با معاونت فرهنگی، ‌ آموزش و پژوهش در هدایت و نظارت بر پژوهش های راهبردی کوشا باشید. بدیهی است معاونان و مدیران ستادی همکاری لازم را با جنابعالی معمول خواهند داشت. توفیق شما را درانجام وظایف محوله از خداوند منان خواهانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز