خبرگزاری کار ایران

پاسخ اعتماد مسئولان را دادم؛

مزینی: نایب قهرمانی آسیا آسان نبود / حریف هندی ام در فینال حرفه ای بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۱۹۳

قبل از حضور در مسابقات فکر می کردم کار آسانی پیش رو دارم اما بعد از اینکه وارد مسابقات شدم و حریفانم را دیدم متوجه شدم که آنقدر هم کارم برای رقابت با حریفان آسیایی ساده نیست.

ملی پوش اسنوکر کشورمان پس از کسب مقام نایب قهرمانی آسیا گفت: خوشحالم که توانستم این مقام را کسب کنم و تا حدودی جواب زحمات و اعتماد مسئولان فدراسیون را بدهم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، سیاوش مزینی با اشاره به سطح رقابت های آسیایی اسنوکر زیر ۲۱ سال یادآور شد: قبل از حضور در این رقابت ها فکر می کردم کار آسانی را در پیش دارم اما بعد از اینکه وارد مسابقات شدم و حریفانم را دیدم متوجه شدم که آنقدر هم کارم برای رقابت با حریفان آسیایی آسان نخواهد بود.

وی افزود: در گروه سختی نسبت به سایر گروه ها قرار گرفتم و موفق شدم به عنوان نفر اول صعود کنم. خوشبختانه تا مرحله یک هشتم حریفان جدی نداشتم اما پس از آن رقابت های دشواری را پشت سر گذاشتم.

مزینی در مورد حریف خود در فینال متذکر شد: در فینال با حریف قدرتمندی از هند روبرو شدم که قهرمان مسابقات جهانی IBSF ۲۰۱۱ بود و به مدت دو سال در تور حرفه ای ها بازی می کرد. متاسفانه نتواستم از صد این حریف قدرتمند عبور کنم و مقام نایب قهرمانی را به دست آوردم.

وی در مورد آمادگی اش برای شرکت در مسابقات آسیایی یادآور شد: قبل از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا ۱۰ روز در اردوی تیم ملی بودم و روزانه هفت ساعت زیر نظر کامران شهلا مربی تیم تمرین می کردم. البته باید به این نکته اشاره کنم که قبل از ورود به اردو باشگاه های توپ سیاه و رنگین کمان برای انجام تمریناتم در اختیار من بودند.

بازیکن تیم ملی اسنوکر ضمن تشکر از حمایت های رئیس فدراسیون تصریح کرد: باید از حمایت ها و اعتماد هاشم اسکندری نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم که با وجود مشکلات و کمبود بودجه به ما اعتماد کرد و ما را به این رقابت ها اعزام کرد. امیدوارم توانسته باشم گوشه ای از زحمات ایشان و مربیان تیم ملی را جبران کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز