خبرگزاری کار ایران

استعدادهای خوبی در کشور داریم؛

اسکندری: آینده روشنی در انتظار مزینی است / راهیابی ایران به تور حرفه ای ها

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۸۳

خوشبختانه استعداد های خوبی در کشور داریم و اطمینان دارم که با گسترش این رشته ورزشی و حمایت های مسئولان ورزش کشور آینده بسیار روشنی را برای این رشته شاهد خواهیم بود.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با ابراز خرسندی از کسب مقام نایب قهرمانی سیاوش مزینی در مسابقات اسنوکر آسیا گفت: آینده روشنی در انتظار مزینی است و با تلاش بیشتر می توانیم او را در مقام های بالاتری ببینیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ضمن مثبت ارزیابی کردن نتایج تیم ملی اسنوکر ایران در پانزدهمین دوره مسابقات اسنوکر زیر ۲۱ سال آسیا افزود: سیاوش مزینی با توجه به سن کمی که دارد تجربیات خوبی به دست آورده و موفق شد در رقابت های اسنوکر آسیا عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

وی ادامه داد: رقابت های اسنوکر زیر ۲۱ سال آسیا در سطح بالایی برگزار شد و حریف مزینی در فینال یکی از حرفه ای ترین ورزشکاران اسنوکر هند بود که متاسفانه توانست از سیاوش مزینی عبور کند. البته باید به این نکته اشاره کنم که ما از نتیجه به دست آمده توسط سیاوش بسیار خوشحال هستیم و او توانست انتظارات ما را برآورده کند.

اسکندری با توجه به قرار گرفتن سیاوش مزینی در تور حرفه ای ها یادآور شد: همانطور که می دانید در مسابقات آسیایی و جهانی بازیکنی که مقام اول را کسب می کند می تواند به مدت دو سال در تور حرفه ای ها که در شفیلد انگلستان برگزار می شود، شرکت کند. با توجه به اینکه نفر اول این رقابت ها در تور حرفه ای ها حضور داشته طبق قوانین و مقررات نفر دوم می تواند در این تور شرکت کند.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد حضور ملی پوشان ایرانی در این تور را مثبت ارزیابی کرد و متذکر شد: با توجه به اینکه اسنوکر رشته بسیار سختی است خوشبختانه کشور ما مقام دوم این رشته را در رنکینگ جهانی به خود اختصاص داده است و حضور ملی پوشان این رشته در تور حرفه ای ها می تواند در بالا بردن سطح این رشته ورزشی بسیار موثر باشد. بازیکنان می توانند با شرکت در این تور تجربیات ارزشمندی کسب کنند و راه را برای دیگر ورزشکاران کشور هموار سازند.

وی با اشاره به استعداد های خوب این رشته در سطح کشور تصریح کرد: خوشبختانه استعداد های خوبی در کشور داریم و اطمینان دارم که با گسترش این رشته ورزشی و حمایت های مسئولان ورزش کشور آینده بسیار روشنی را برای این رشته شاهد خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز