خبرگزاری کار ایران

خوشحالم به اشتباهات خودمان نباختیم؛

معروف: اگر صعود نکنیم اتفاق خاصی نیفتاده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۵۸

برای پیروزی مقابل تیم های بزرگ باید سرویس های خوبی بزنیم و چون ریسک سرویس بالاست ممکن است خطاهای زیادی هم رخ دهد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالم که به خاطر بد بازی کردن و اشتباهات خودمان نباختیم، بلکه به خاطر بازی خوب برزیل شکست خوردیم. باید از تیم های برتر دنیا یاد بگیریم و در هر بازی بهتر شویم.

به گزارش ایلنا، سعید معروف در نشست خبری بعد از بازی با برزیل افزود: بازی به شکلی که فکر می کردیم شروع نشد اما برزیل هم یک روز استثنائی داشت.

وی تصریح کرد: خوشحالم پس از دو ست باخت توانستیم با کمک مردم دو ست بعدی را به پیروزی برسیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال با بیان اینکه امتیازات خوبی به دست آورده ایم، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در ۴ بازی آینده از ۱۲ بازی ممکن به امتیازات خوبی برسیم تا شانس صعود خود به فینال را بالا ببریم.

وی یادآور شد: اگر صعود نکنیم اتفاق خاصی نیفتاده است چون در سخت ترین گروه مسابقات قرار داشتیم. کارشناسان تصور می کردند ایران ضعیف ترین تیم گروه است اما حالا پس از چهار هفته شانس زیادی برای صعود داریم.

معروف در پایان تاکید کرد: برای پیروزی مقابل تیم های بزرگ باید سرویس های خوبی بزنیم و چون ریسک سرویس بالاست ممکن است خطاهای زیادی هم رخ دهد.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین بازی خود در لیگ جهانی والیبال امروز یکشنبه سه بر دو مغلوب برزیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز