خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ جهانی والیبال؛

درب‌های سالن ۱۲هزار نفری باز شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۰۹

تیم های ملی والیبال ایران و برزیل از ساعت ۲۱ امروز یکشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال برای دومین بار به مصاف یکدیگر می روند.

درب‌های سالن ۱۲ هزارنفری ازادی تهران از ساعت ۱۷ و ۴۰ امروز یکشنبه باز شد و علاقمندان به والیبال که بلیت بازی ایران و برزیل را تهیه کردند، وارد سالن شدند.

به گزارش ایلنا، تیم های ملی والیبال ایران و برزیل از ساعت ۲۱ امروز یکشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال برای دومین بار به مصاف یکدیگر می روند.

این دیدار در سالن ۱۲هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود، و درب های سالن از ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه باز شد تا علاقمندان وارد سالن شوند.

حدود ۵۰۰ علاقه‌مند تعصبی این رشته ورزشی پنج ساعت مانده به بازی به ورزشگاه آزادی تهران آمدند و با توجه به اینکه هنوز درب سالن باز نبود خود برای این مسابقه آماده کردند. نقاشی صورت به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران، خرید کلاه، پرچم و شیپور از دستفروشان که در مقابل درب غربی ورزشگاه بساط خود را پهن کردند از جمله کار تماشاگران برای حضور در سالن ۱۲ هزار نفری است.

تمامی بلیت های این دیدار به صورت اینترنتی به فروش رسیده است و به هواداران توصیه می شود که بدون بلیت به ورزشگاه نیایند که امکان ورود برای آنان مهیا نیست.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی که جمعه شب در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار شد موفق به شکست سه بر دو تیم برزیل پرافتخارترین تیم لیگ جهانی والیبال شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز