خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی جوانان آسیا - چین تایپه؛

ابارقی رکورد ۲۰۰ متر بزرگسالان ایران و جوانان آسیا را جابجا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۴۰

ابارقی جوان کرمانی کشورمان موفق شد با رکورد خیره کننده ۲۰.۶۳ ثانیه از خط پایان عبور کند تا رکورد جدیدی در مسابقات جوانان آسیا و بزرگسالان ایران به نام او ثبت شود.

سومین روز مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا برای کاروان ایران با دو مدال برنز و یک رکوردشکنی همراه بود.

به گزارش ایلنا؛ روز سوم شانزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا برای کاروان کشورمان پر از اتفاقات شیرین بود. اگر چه در بازی‌های صبح نمایندگان ایران در ماده ۴۰۰ متر با مانع نتوانستند انتظارات را برآورده کنند اما در ادامه دو مدال به جمع مدال‌های کشورمان اضافه شد.

ابارقی رکورد جوانان آسیا و بزرگسالان ایران را زد

در نیمه نهایی ماده ۲۰۰ متر پسران، محمد حسین ابارقی جوان کرمانی کشورمان موفق شد با رکورد خیره کننده ۲۰.۶۳ ثانیه از خط پایان عبور کند تا رکورد جدیدی در مسابقات جوانان آسیا و بزرگسالان ایران به نام او ثبت شود. در این دسته دونده هایی از کشورهای ژاپن و سریلانکا دوم و سوم شدند. فینال این ماده بعد از ظهر فردا(یکشنبه) برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، رکورد ۲۰۰ متر ایران پیش از این در اختیار حسن تفتیان با زمان ۲۰ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه بود که در مسابقات کازانف قزاقستان در سال ۹۲ بدست آمده بود.

همچنین پیش از این در دسته اول این ماده محمد چشمه‌زار دیگر نماینده ایران با رکورد ۲۱.۸۹ به رتبه چهارم رسید و از صعود به فینال بازماند. در این دسته چون هان یانگ از ژاپن اول شد و جینگ شنگ لیانگ از چین به رده دوم رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز